Gears of War - słów kilka o stronie technicznej

Gra Gears of War, która wkrótce ukaże się w Polsce w wersji na komputery osobiste, to tytuł, który zachwyca swoją niesamowitą, nowoczesną oprawą graficzną.

Silnikiem odpowiadającym za stronę wizualną produkcji jest silnik graficzny Unreal Engine 3, który nie ma sobie równych w renderowaniu w czasie rzeczywistym zarówno otwartych, jak i zamkniętych przestrzeni. Dzięki niemu w Gears of War nie zabrakło rewelacyjnych efektów specjalnych - jeszcze nigdy wybuchy, strzały, ogień, czy dym nie wyglądały tak realistycznie.

Na równie wysokim poziomie stoi sztuczna inteligencja - przeciwnicy stosują wymyślne taktyki byle tylko nas pokonać, dlatego właśnie bardzo ważne jest wykorzystanie osłon terenowych (za które mogą posłużyć nawet przewrócone stoły).

Reklama

Premiera Gears of War jest dla CD Projekt bardzo ważnym wydarzeniem. Dyrektor Marketingu firmy - Marcin Marzęcki - nie kryje zadowolenia z faktu, że gra jest planie wydawniczym firmy: "Cieszę się bardzo, że to właśnie CD Projekt będzie miał przyjemność dystrybuować Gears of War na PC. Tytuł ten uważany za najlepszą grę wydaną na Xboxa 360. Jestem przekonany że wersja PC będzie jeszcze lepsza i bardzo pozytywnie zaskoczy graczy" - mówi.

Planowana data premiery ustalona została na 4 grudnia. Gra ukaże się w polskiej kinowej wersji językowej w sugerowanej cenie 129,90 zł.

(CD Projekt - inf. prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy