Epic Games nie opuszcza PeCetowców

Unreal Engine 4 będzie tworzony także z myślą o PeCetowcach - zadeklarował w jednym z ostatnich wywiadów Mark Rein.

Wiceprezes studia Epic Games wyjaśnił tym samym zamieszanie, które powstało po wypowiedzi Tima Sweeneya o rzekomej wyłączności UE4 dla konsol następnej generacji.

Właściciele komputerów osobistych mogą spać spokojnie - Unreal Engine 4 trafi także na ich platformę. Zamieszanie powstałe wokół tej sprawy wyjaśnił ostatnio Mark Rein ze studia Epic Games w wywiadzie dla serwisu CVG. "Kiedy Tim Sweeney opowiadał o Unreal Engine 4, wspomniał coś o tym, że silnik ten będzie exclusive'em dla konsol następnej generacji. Chodziło mu jednak o to, że engine nie zadziała na obecnie dostępnych konsolach. Ludzie pomyśleli, że Tim miał na myśli także PeCety. Halo - wszystkie technologie działają przecież na PeCetach, tak je tworzymy" - powiedział Rein.

Reklama

Wiceszef Epica zaprzeczył także pogłoskom, jakoby jego firma miała odwrócić się od PeCetowej braci. Nawet mimo faktu, że to właśnie na konsolach Unreal Engine 4 ma pojawić się najpierw. "UE3 też wylądowało w pierwszej kolejności na konsolach - nie ma tu nic nowego" - skwitował Rein.

"Jesteście w stanie kupić komputer równie potężny, jak Xbox 360 na długo przed premierą tegoż Xboksa 360. Więc ludzie - spokojnie" - to chyba najlepsze podsumowanie całej tej sytuacji.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: studia | zamieszanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy