EA Polska odznaczone Złotym Spinaczem

Bardzo nas cieszy, gdy gry traktuje się poważnie, a ludzi przy nich pracujących docenia.

Wczoraj zaszczytu tego dostąpił polski oddział Electronic Arts i współpracująca z nim agencja Partner of Promotion. Zgarnęli nagrody za najlepszą akcję PR-ową minionego roku. Za The Sims 3!

Złote Spinacze to przyznawane od 2003 roku nagrody dla najlepszych firm PR w różnych kategoriach (m.in. PR korporacyjny, produktu, Public Affairs & Lobbing, akcja edukacyjna itd.). W tegorocznej edycji konkursu rywalizowało ze sobą 131 zgłoszeń, z czego 43 przeszło do półfinału.

W kategorii PR produktu jednym z nominowanych była akcja Simomania Polaków, czyli kampania promocyjna The Sims 3. Wysiłki PR-owców EA zostały docenione - kampania ta wygrała, pokonując m.in. takie akcje PR-owe, jak Polski Dzień Przytulania, czy Burger King nagradza Kamila Durczoka za "rzucanie mięsem".

Reklama

Złote Spinacze to najważniejsza nagroda w branży public relations. Wśród nominowanych w pozostałych kategoriach znalazły się wszelkiej maści banki, dostawcy internetu (jak UPC) i inne "krawaciarskie" firmy. Tymczasem w prestiżowej kategorii wygrała akcja związana z The Sims 3, a polski oddział "Elektroników" wyróżniono także dodatkowo nominacją kampanii Wirtualna piłka nożna, związanej z grą FIFA 09. Zwycięzcom (czyli polskiemu oddziałowi EA i jego agencji PR, Partner of Promotion) gratulujemy i podpowiadamy akcję, która na pewno pomoże wygrać przyszłoroczne Złote Spinacze: "Dzień darmowej gry Electronic Arts"!

CDA
Dowiedz się więcej na temat: oddział | Electronic Arts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama