Dowiedz się, jak powstawała gra Age of Conan

Firma CD Projekt udostępniła kolejną część zapisków dotyczących kulis prac nad najgłośniejszą masową grą online ostatnich miesięcy, Age of Conan.

Z dokumentu zatytułowanego "Tajniki walk na wierzchowcach" dowiemy się wszystkiego na temat środków transportu w świecie Hyborii oraz mechanice walki prowadzonej z grzbietu konia, czy mamuta. Autorzy zapisków piszą: "Skoro w grze Age of Conan tak ważna jest krwawa, brutalna oraz ukierunkowana na akcję walka, uznaliśmy w Funcomie za zupełnie naturalne, że walka na wierzchowcach musi zapewnić równie wiele wrażeń. Oznaczało to konieczność wyjścia znacznie dalej, niż dotąd zabrnęły inne wieloosobowe gry sieciowe." Całość dokumentu można znaleźć pod adresem www.cdprojekt.pl/press/age_of_conan_newsletter_pl_2, a już wkrótce udostępnimy dokument z przygotowań do wydania polskiej wersji gry!

Reklama

Age of Conan to pierwsza abonamentowa gra online, która w całości (dialogi i napisy) zostanie zlokalizowana na język polski. Polska premiera gry odbędzie się już 2 października br. Wraz z nią graczom w kraju zostaną udostępnione serwery tylko i wyłącznie dla polskich uczestników zabawy. Tytuł będzie posiadać wszelkie aktualizacje i poprawki wydane do tego czasu przez firmę Funcom. Specjalnie dla polskich graczy firma CD Projekt zapewni profesjonalną pomoc techniczną i niski, atrakcyjny abonament. Zakup gry uprawnia do gry gratis przez pierwsze 30 dni! Poza tym w pudełku z programem znajdzie się soundtrack, album z grafikami oraz poradnik dla początkujących. Więcej o Age of Conan na stronie http://aoc.gram.pl.

Age of Conan to masowa gra online, w którą jednocześnie może bawić się kilka tysięcy osób. Dzięki wykorzystaniu kultowych opowiadań Roberta E. Howarda otrzymamy różnorodne krajobrazy i wiarygodne realia czasów króla Conana. Otwarty, wirtualny świat umożliwia równocześnie spotkanie postaci innych graczy, wykonujących przeróżne zadania w ciągle zmieniającym się środowisku gry! Tytuł jest doskonałą alternatywą dla osób poszukujących w grach dojrzalszej treści bez baśniowej sztampy. Gra poza licznymi branżowymi nagrodami uzyskała już uznanie graczy na zachodzie. W ciągu 3 tygodni sprzedało się milion egzemplarzy tego programu! To wspaniały pomysł na spędzanie wolnego czasu po pracy!

(CD Projekt - inf. prasowa)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy