Cztery filary BioWare'u

Fabuła będzie niezwykle ważnym elementem gry Star Wars: The Old Republic.

To nietypowe rozwiązanie w przypadku masówki, jednak BioWare przekonuje do swoich racji.

Gry MMO mają to do siebie, że nie akcentują fabuły tak mocno, jak dzieje się to w przypadku produkcji dla pojedynczego gracza. Jednym z nielicznych wyjątków od tej reguły ma stać się Star Wars: The Old Republic. Przedstawiciele BioWare'u kilkukrotnie podkreślali ogromną rolę, jaką przedstawiona historia odegra w tym projekcie.

Zdaniem Jamesa Ohlena dobra fabuła jest jedną z najważniejszych cech gry. "Wierzymy, że istnieją cztery filary stanowiące esencję kompletnej rozgrywki: odkrywanie, dostosowanie i rozwój postaci, walka i fabuła" - powiedział przedstawiciel BioWare'u. Wśród czterech wymienionych elementów właśnie fabułę wyróżnił jako najistotniejszą. "Fabuła to czynnik dający graczom motywację. To ona stwarza kontekst dla istnienia Twojej postaci, to ona sprawia, że te wszystkie głębokie przeżycia stają się wiarygodne, pełne emocji, ekscytujące" - mówił Ohlen.

Reklama

Nie wszyscy jednak lubią zagłębiać się w przedstawioną opowieść. BioWare postara się zadbać również o tę część użytkowników. "Spędzamy mnóstwo czasu na graniu by upewnić się, że questy są ciekawe, a stymulacja fabuły, walki i odkrywania prawidłowa. Każdy znajdzie coś dla siebie" - zapewnił.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: star | wars | Gwiezdne Wojny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy