Crash Bandicoot przeciwko białaczce

Organizacja Leukemia&Lymhoma Society oraz Sierra Entertainment, oddział Vivendi Games, ogłosiły...

...że popularny bohater świata gier Crash Bandicoot stanie się twarzą kampanii edukacyjnej mającej na celu nauczenie dzieci sposobów pomocy chorym na białaczkę.

Mark Halacy z Vivendi Games w ten sposób skomentował nawiązaną współpracę: "Crash ma wielkie serce, jest dzielny, lojalny i zawsze gotowy bronić słusznej sprawy. Świetnie nadaje się do tak poważnego zadania".

Porozumienie wydaje się korzystne dla obu stron. Kampania z wizerunkiem Crasha zainteresuje większą liczbę dzieci, a z drugiej strony zapewni darmową reklamę przygotowywanej właśnie grze z udziałem wspomnianego bohatera, Crash of the Titans.

Reklama
Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: vivendi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy