City Interactive wchodzi na rynki zagraniczne

City Interactive S.A. poinformowała, że zgodnie ze strategią rozwoju firmy, zarejestrowała na terenie Ameryki Północnej spółkę zależną w USA pod nazwą City Interactive USA INC.

Siedziba spółki mieści się w Stanie Delaware, około 240 mil na południe od Nowego Jorku.

Do zarządu zostali powołani Gabriel Del Castillo (CEO Americas zarządzający również spółką w Peru), Marek Tymiński (Prezes Zarządu City Interactive S.A.) oraz Lisa Rivera, która będzie odpowiedzialna za sprzedaż na terenie Ameryki Północnej.

Lisa Rivera posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą programów komputerowych i gier video. W ostatnim czasie zajmowała wysokie stanowiska menadżerskie w działach sprzedaży międzynarodowych korporacji z branży gier video, takich jak: Take Two Interactive, Nintendo of America czy GT Interactive/Infograms na terenie Ameryki Północnej.

Reklama

Jednocześnie sąd gospodarczy w Mönchengladbach w Niemczech dokonał rejestracji w rejestrze handlowym innej spółki zależnej City Interactive Germany GmbH powołanej do życia 8 lutego 2008 r. Zarządzać nią będzie nominowany wcześniej na stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu na terenie Europy Günter Cohnen.

City Interactive S.A. informuje, że otwarcie spółek zależnych ma miejsce na jednych z największych i najatrakcyjniejszych rynków w branży gier video, charakteryzujących się wysoką dynamiką wzrostu wartości. W 2007 roku wartość rynku w USA szacowało się na 9545 mln USD, co odpowiada ok. 40% globalnego rynku gier video i był to wzrost o 21% w stosunku do roku 2006. Identyczny wzrost zanotowano w analogicznym okresie także na rynku niemieckim, szacując jego wartość na 1362 mln EURO. Podobnie jest w przypadku rynku brytyjskiego (gdzie City Interactive ma już otwarte swoje przedstawicielstwo handlowe), który przy wartości 1719 mln GBP, wzrósł w 2007 roku o 26%.

(City Interactive - inf. prasowa)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: USA | video | city | City Interactive SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy