Reklama

Call of Duty w środowisku MMO?

Bobby Kotick zasugerował, że marka Call of Duty być może wkroczy na rynek gier MMO. Jest to możliwe dzięki połączeniu firm Activision i Vivendi, po którym powstała spółka Activision Blizzard.

Call of Duty to seria, która od lat święci sukcesy na rynku. Wystarczy powiedzieć, że czwarta jej odsłona, wydana pod koniec ubiegłego roku była najlepiej sprzedającą się produkcją minionych dwunastu miesięcy. Teraz powstają plany przeniesienia tej marki na grunt MMO.

Bobby Kotick, prezes Activision, twierdzi, że taka właśnie droga jest naturalną ewolucją serii, odnoszącej tak znaczące sukcesy. Możliwość stworzenia MMO w realiach CoD-a powstała dzięki połączeniu się firm Activision i Vivendi. Podlegający pod drugą z nich Blizzard jest doświadczony w tworzeniu doskonałych gier przeznaczonych do masowej rozgrywki sieciowej, czego najlepszym wyrazem jest World of Warcraft.

Reklama

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: vivendi | Call of Duty

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy