Call of Duty - kura znosząca złote jaja

35 milionów sprzedanych egzemplarzy liczy sobie seria Call of Duty. Do tego sukcesu w głównej mierze przyczyniły się dwie ostatnie odsłony: Modern Warfare i World at War.

"Produkty z serii Call of Duty w całości sprzedały się w liczbie przekraczającej 35 milionów sztuk" - ogłosił Mike Griffith z Activision Blizzard na poprzedzającej targi E3 konferencji prasowej. Tego sukcesu nie byłoby bez dwóch ostatnich części CoD-a.

Wystarczy powiedzieć, że World at War w zaledwie sześć miesięcy osiągnął sprzedaż 11 milionów egzemplarzy. O popularności poprzedniej odsłony, Modern Warfare, najlepiej niech świadczy z kolei fakt, że przez sześć kwartałów jej cena sugerowana ani drgnęła.

Griffith już teraz zapowiada, że przy okazji premiery Modern Warfare 2 również będzie się dużo działo. Choć termin wydania ustalono na 10 listopada, już teraz da się zaobserwować dużą, jeśli nie rekordową, aktywność zamówień przedpremierowych.

Reklama

Przedstawiciel Activision Blizzard przekonuje, że dzień premiery MW2 będzie jednym z największych w historii branży.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: modern | jaja | kura | Call of Duty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy