GALERIE | Poniedziałek, 2 listopada 2020 (16:27)
Blair Witch VR, najnowsza produkcja przenosząca graczy do świata wirtualnej rzeczywistości, okazała się hitem na popularnej platformie Oculus. Pierwszoosobowy horror psychologiczny dopier co zadebiutował w wersji na gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2, a już w niespełna 12 godzin gra zwróciła jej twórcom wszystkie koszty produkcji i marketingu. Za port VR, jednego z najpopularniejszych tytułów od Bloober Team SA, odpowiada niezależne studio gamingowe Incuvo VR.
1 / 7
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z premiery Blair Witch VR, która miała premierę wczoraj. Nasza VR-owa odsłona jednego z najgłośniejszych tytułów od Bloober Team. Odzyskała zwrot wszystkich kosztów produkcyjnych i marketingowych w niespełna 12 godzin od rozpoczęcia sprzedaży. Cieszymy się, że nasza propozycja przeniesienia do VR pierwszoosobowego horroru psychologicznego o rozbudowanej fabule przypadła do szerokiemu gronu odbiorców. Niewątpliwie jest to atrakcyjny tytuł na spędzenie czasu podczas Halloween. Zachęcamy graczy do zapoznania się z produkcją i zatracenia się w mrocznej historii detektywistycznej" - informuje Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo SA.
Źródło: materiały prasowe