GALERIE | Czwartek, 16 stycznia 2020 (16:14)
Nie od dzisiaj wiadomo, że każde urządzenie przeznaczone do grania potrzebuje tak zwanego „system sellera”, czyli produkcji, która zainteresuje graczy na tyle, by ci zdecydowali się na zakup sprzętu. W świecie rzeczywistości wirtualnej dotychczas czegoś takiego brakowało. Aż za prace wzięło się Valve. Mowa oczywiście o Half-Life: Alyx. Perspektywa zagrania w kolejną odsłonę legendarnej serii wyraźnie wpłynęła na wyobraźnie kupujących. Produkcja zmierza na urządzenie rzeczywistości wirtualnej Valve Index, którego sprzedaż ruszyła z kopyta po zapowiedzi gry - pomimo wysokiej ceny.
1 / 10
Jak bardzo? Jak sprawdzono, z 31 regionów na całym świecie (w tym w Polsce), urządzenia nie można już kupić aż w 30. Jedynie w Japonii dostępne są - w ograniczonej liczbie - pewne zestawy, a to przecież kraj, który z nostalgią na Half-Life powinien mieć przecież najmniej wspólnego.
Źródło: materiały prasowe