Netflix ogłosił nawiązanie współpracy z firmami z branży zabawkowej: Matell oraz Hasbro. Obydwie otrzymały licencje na wykorzystanie marki "K-popowe łowczynie demonów". Na mocy umowy pierwsze produkty z tej linii trafią na rynek wiosną 2026 roku. Współdzielona licencja przez dwa giganty na rynku zabawkowym, to rzecz bez precedensu.
W oficjalnym oświadczeniu Netfliksa czytamy, że na mocy podpisanych umów fani filmu "K-popowe łowczynie demonów" otrzymają zupełnie nowe możliwości cieszenia się jego światem i bohaterkami poprzez zabawę i rozrywkę. W ramach swojej części umowy, Mattel przygotuje lalki, figurki kolekcjonerskie, przybory i różne zestawy związane z filmem. Na początek już w listopadzie będzie można złożyć wstępne zamówienie na tzw. zestaw modowy, w skład którego wejdą trzy lalki przedstawiające główne bohaterki hitu Netfliksa.
Jednocześnie firma Hasbro wprowadzi na rynek pluszaki ze specjalnymi funkcjami, elektronikę przeznaczoną dla młodzieży, a także gry fabularne. Ponadto stworzy produkty związane z posiadanymi przez nią markami. Pierwszym będzie gra karciana Monopoly Deal, w której celem graczy będzie zebranie zestawów kart, które umożliwią Rumi, Mirze i Zoey zorganizowanie koncertu.
"K-popowe łowczynie demonów" wywołały globalną gorączkę wśród fanów – mówimy tu o tańcach, śpiewie i krzykach, na które nikt nie był emocjonalnie przygotowany. Trio Huntr/x pokazało nam, że naprawdę świetne trio to coś więcej niż suma jego części. Połączenie sił Netfliksa, Mattel i Hasbro w ramach tej pierwszej w swoim rodzaju współpracy oznacza, że fani mogą wreszcie dostać w swoje ręce najlepsze lalki, gry i gadżety, których nie tak subtelnie domagali się na wszystkich znanych ludzkości platformach społecznościowych.










