Netflix kolejny raz wystawi cierpliwość abonentów na próbę

Netflix
NetflixJonathan Raa AFP
Jedni mają świetną technologię, inni dobrą rozrywkę. Naszą supermocą jest to, że mamy jedno i drugie
Amy Reinhard, szefowa ds. reklam w Netfliksie.
Na tle konkurencji poziom zaangażowania naszych widzów już na starcie jest wyższy - i utrzymuje się na wyższym poziomie do samego końca. Co więcej - i to naprawdę imponujące - użytkownicy poświęcają reklamom w środku materiału równie dużo uwagi, co oglądanym filmom i serialom
Amy Reinhard.

Reklama w serialu

Sposób na podwyższenie abonamentu?

Społeczność mówi: "Nie"!

Netflix jest tak nijaki, że jedyny powód, dla którego nadal płacę, to moje lenistwo
DeuxAlpha - użytkownik platformy Reddit.com
Płacimy za subskrypcje w zamian za brak reklam. Netflix nie ma takiego monopolu, żeby mógł sobie na to pozwolić. Są inne opcje
SquirrelAkl - użytkownik platformy Reddit.com
Serio? Gdy tylko zobaczę reklamy w usłudze, za którą płacę – rezygnuję z niej i znajdę inne sposoby na oglądanie treści
Galileominotaurlazer - użytkownik platformy Reddit.com
To dowód, że ten model biznesowy nie jest trwały – przyciągają klientów niską ceną, a potem tylko ją podnoszą, żeby maksymalizować zyski. Tak dzieje się wszędzie – i powinni po prostu naturalnie zniknąć z rynku
MotanulScotishFold - użytkownik platformy Reddit.com

Test lojalności subskrybentów

Digital Dragon 2025: Krakowskie święto gamedevuInteria.plINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?