Polskie studio wraz z amerykańską platformą gier mobilnych Skillz opracują również e-sportowe wersje Solitaire oraz nowego tytułu dedykowanego platformie Skillz - Golf Hero. Dodatkowo Skillz przeprowadzi kampanię marketingową gier, głównie poprzez user acquisition (pozyskiwanie graczy).
Mamy przyjemność poinformować, że już wkrótce do fazy soft launch trafi e-sportowa mobilna produkcja Touchdown Hero, współtworzona ze Skillz, która jest jedną z najbardziej znanych platform dla tego typu rozrywki. W planach mamy także wspólne opracowanie nowego tytułu - Golf Hero, w której gracz będzie trenował i rywalizował w turnieju golfowym z innymi uczestnikami w formule jeden na jeden. Stawką w rywalizacji, jak przystało na prawdziwy e-sport, będą m.in. nagrody pieniężne oraz inne cenne przedmioty.
Touchdown Hero to gra zręcznościowa, w której gracze przesuwając palec po ekranie, kontrolują bieg zawodnika futbolu amerykańskiego. Ich celem jest zręczne manewrowanie pomiędzy szarżującymi przeciwnikami i pokonanie jak największego dystansu. Tytuł od czasu premiery w 2015 roku, zdobył liczne nagrody i wyróżnienia w sklepach w ponad 100 krajach na świecie. W niecałe trzy tygodnie pobrano go 1 milion razy, do dziś liczba ta wzrosła do 5 milionów.
Od jakiegoś czasu obserwujemy zmiany polegające na przenoszeniu tradycyjnych form aktywności sportowej na e-platformy. Dostrzegamy znaczący wzrost zainteresowania platformami streamingowymi. Jesteśmy przekonani, że to dobry czas by rozwijać się w tym segmencie rozrywki. Gry takie jak Golf Clash, czy Perfect Swing podbiły świat rozrywki mobilnej. My idziemy o krok dalej i wprowadzamy rozgrywkę w golfa w obszar mobilnego e-sportu.
Cherrypick Games współtworzy ze Skillz kilka projektów, oprócz już wspomnianych, także Solitaire. Globalne wydanie tytułu w różnych odsłonach jest jednym z najważniejszych celów spółki na rok 2020. Premiera Golf Hero planowana jest w 2021 roku.
Naszą specjalizacją są projekty mobilne. Szacunki firmy analitycznej Newzoo przewidują wartość przychodów z tego segmentu w 2020 roku na poziomie 77 mld dolarów. Równie popularny w ciągu ostatnich lat stał się e-sport. Prognozuje się, że w ciągu niespełna trzech lat roku wartość światowego rynku e-sportu wyniesie 1,5 mld dolarów. Popularyzacji tej formy rozrywki sprzyja m.in. organizowanie turniejów ze znanymi graczami z całego świata, za które zawodnicy otrzymują określone wynagrodzenie. Fani mogą śledzić rozrywkę na bieżąco, co świadczy o tym, że zawody e-sportowe są dla wielu osób nie mniej ważne niż tradycyjne mecze sportowe.
Zdaniem prezesa spółki współpraca z tak doświadczonym partnerem w obszarze e-sportu jak Skillz jest gwarancją tworzenia bardzo dobrych jakościowo projektów, co może przełożyć się na zainteresowanie wśród obiorców. Skillz to amerykańska platforma gier mobilnych, która pomaga deweloperom budować franczyzy o wartości wielu milionów dolarów. Firma każdego dnia organizuje turnieje e-sportowe dla 30 milionów mobilnych graczy na całym świecie i każdego miesiąca rozdaje im nagrody w wysokości milionów dolarów.