Kaspersky to prawdziwy gigant na światowej scenie cyberbezpieczeństwa. Przedsiębiorstwo z siedzibą w Moskwie zajmuje się tworzeniem oprogramowania antywirusowego dla różnych korporacji oraz zwykłych użytkowników. Działalność podmiotu zdywersyfikowana jest w blisko 200 krajach na całym świecie.
Współpraca między Fnatic i Kasperskym zaistnieje na wielu płaszczyznach w tworzeniu różnych kampanii w Internecie. Logo rosyjskiego hegemona zagości na ubraniach i koszulkach meczowych w akademii Fnatic Rising w grze League of Legends.
Jak tłumaczy Sam Matthews, właściciel Fnatic: "Jesteśmy podekscytowani wspólną pracą z Kasperskym, która umożliwi nam dostarczanie ważnych informacji fanom esportu i gier na całym świecie. Ich misja uczciwej, nieustraszonej gry w idealny sposób pasuje do naszej misji we Fnatic, więc nie możemy się już doczekać tego, nad czym pracowaliśmy".
"Cieszymy się tą współpracą i możliwością wsparcia jednej z czołowych organizacji esportowych, by pomóc im zrealizować ich ambicje - a jednocześnie sami możemy nauczyć się czegoś od społeczności sportu elektronicznego, by w przyszłości ulepszyć nasze produkty dla szerszego grona i większej widowni" - skwitował Andrew Winton, wiceprezydent ds. Globalnego Marketingu w Kaspersky.
Kaspersky dołącza tym samym do znamienitego grona partnerów Fnatic takich jak: OnePlus, Monster Energy, BMW, AMD czy AndaSeat