100 Thieves to organizacja założona w 2017 roku przez Matthew Haaga, znanego w sieci pod pseudonimem "Nadeshot". Amerykanin to jeden z najbardziej rozpoznawalnych graczy serii Call of Duty i były profesjonalny zawodnik ekipy OpTic Gaming, w barwach której rywalizował w latach od 2009 do 2015 roku.
Organizacja 100 Thieves z siedzibą w Los Angeles posiada dywizje w takich produkcjach esportowych jak League of Legends, Fortnite, Call of Duty: Warzone czy coraz popularniejszym ostatnio Valorancie.
Oprócz inwestycji w sport elektroniczny, 100 Thieves tworzy swoją markową odzież, kierowaną i dedykowaną do graczy komputerowych. Coraz częściej brand ten traktowany jest jako firma z segmentu premium.
W 2021 roku, amerykańska organizacja poszerzyła liczbę swoich partnerów biznesowych, poprzez podjęcie współpracy z takimi firmami jak AT&T, Rockstar Energy Drink czy chociażby Cash App. Teraz, do tego grona dołącza pierwsza samochodowa marka - Lexus.
Jesteśmy podekscytowani partnerstwem z tak legendarną i szanowaną marką premium, jaką jest Lexus. Będziemy wspólnie skupiać się na jakości i innowacji, ale każdy w swojej branży, w której funkcjonuje.
Krótki komentarz do sprawy dodał również Vinay Shahani, wiceprezydent ds. marketingu w Lexus:
Lexus zauważa rzeczywiste połączenie między samochodami, kulturą i stylem życia na wysokim poziomie. Cieszymy się, że znaleźliśmy partnera 100 Thieves, który myśli podobnie jak my.