PUBG Mobile wydane zostało w 2018 roku i od samego początku idealnie wpasowało się we wszelkie kanony i upodobania graczy, przebijając się do ścisłej czołówki najpopularniejszych produkcji dostępnych na urządzenia mobilne. Swoją rozgrywką, dzieło dosyć wiernie przypomina PUBG: Battlegrounds, na bazie którego tak naprawdę powstało.
Według wielu raportów, mobilny battle royale dumnie przynależy również do listy najlepiej zarabiających tytułów. Szacuje się, że w sierpniu ubiegłego roku, mobilny PUBG osiągnął przychód na poziomie 6,2 miliarda dolarów.
"Next Star" - w grze aż 100 milionów dolarów
Tencent Games we współpracy z Krafton ogłosili specjalny program rozwojowy. Projekt dotyczy twórców treści i przewiduje rozdanie wielu ciekawych nagród, których łączna wartość wynosi blisko 100 milionów dolarów.
Program otwarty jest dla twórców treści, którzy chociaż w jednym serwisie społecznościowym posiadają przynajmniej 50 tysięcy obserwujących. Może być to oczywiście YouTube, Instagram, TikTok czy Twitch. Jak podają na stronie inicjatorzy projektu, wymagany jest "profesjonalizm, ciężka praca i pasja do gamingu".
Twórcy mogą aplikować, podając niezbędne informacje i wypełniając, a następnie wysyłając specjalny formularz. Ci, którzy uwzględnieni zostaną w projekcie, otrzymają dostęp do specjalnego szkolenia w zakresie rozwoju, pakietu wynagrodzeń i możliwości uczestnictwa w wielu turniejach w rywalizacji z innymi profesjonalnymi graczami.