Meet at Rift - podsumowanie eventu gamingowego

Oprac.: Artur Żmuda

Meet at Rift
Meet at Riftmateriały prasowe
  • Dedykowane wybranym tytułom strefy free to play, na których do wygrania były nagrody rzeczowe ufundowane przez partnerów wydarzenia - Logitech G oraz POCO;  
  • Rozgrywki esportowe - faza finałowa ligi Baltic Playground. Najlepszym zespołem pierwszego sezonu Baltic Playgroud została drużyna Żółwie Błotne, która w wielkim finale rozgrzała publikę do czerwoności. Po przegraniu dwóch map większość widzów skazywało ich na porażkę, lecz zawodnicy zachowali stoicki spokój i ostatecznie okazali się lepsi od swoich przeciwników z Klubu R. Klubowicze odkuli się w niedzielę w finale drabinki przegranych, pokonując Young Prodigies wynikiem 3:1 i wraz z Żółwiami Błotnymi będą mogli walczyć o awans do wyższego szczebla rozgrywek w League of Legends. Transmisja rozgrywek była także dostępna w serwisie Twitch na kanale Nervariena, na której łącznie pojawiło się 236 000 unikalnych widzów (8 000 w szczytowym momencie), którzy wygenerowali blisko 710 000 wyświetleń transmisji na żywo.
  • Konkurs cosplay, z pulą nagród wynoszącą 10 000 PLN. Zwyciężczynią plebiscytu została Mientowa, która przygotowała strój Inquisitor Kayle, drugie miejsce zajęła Heri prezentująca się  jako Vi z Arcane, a  na trzecim miejscu uplasowała się Shana Banana jako Riven. Serca internautów podbił Kanto w stroju Kindred zgarniając nagrodę publiczności.
  • Strefa meet&greet, na której było można spotkać i porozmawiać ze znanymi twórcami internetowymi i streamerami, między innymi Nervarienem, Kubonem, Rybsonem, Arquelem czy zawodnikami AGO ROGUE. Przez wszystkie dni, przy strefie formowały się długie kolejki oczekujących, na small talk, zbicie piąteczki i zdjęcie z ulubionym twórcą.
  • Strefa foodtrucków zorganizowana przez Street Food Polska, w której przez 3 dni festiwalu panowała przyjazna atmosfera w duchu nieformalnych spotkań i pogawędek w towarzystwie fantastycznego jedzenia.
materiały prasowe
Cieszymy się, że dzięki wysłuchaniu społeczności i bazowaniu na insightach udało się nam stworzyć wydarzenie odpowiadające na ich potrzeby, a tym samym platformę do rozmów zarówno między graczami, jak i firmami w ramach Meet at Rift Talks. To ogromny krok dla branży i oczywiście dla nas jako teamu tworzącego GAM3RS_X.
Karolina Diakowska Managing Director GX.
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?