Kolejny skandal w esporcie – Redeye odszedł

Paul "Redeye" Chaloner - fragment filmu zamieszczonego w serwisie YouTube.com/na kanale PGL
Paul "Redeye" Chaloner - fragment filmu zamieszczonego w serwisie YouTube.com/na kanale PGLmateriały prasowe

Ekstraklasa Games wznawia rozgrywki!

Dla zachowania bezpieczeństwa graczy finały rundy wiosennej Ekstraklasa Games oraz kończąca turniej runda finałowa, odbędą się wirtualnie.
Dla zachowania bezpieczeństwa graczy finały rundy wiosennej Ekstraklasa Games oraz kończąca turniej runda finałowa, odbędą się wirtualnie. ESL
Po otrzymaniu zgody od wydawcy podjęta została decyzja o wznowieniu turnieju.
Po otrzymaniu zgody od wydawcy podjęta została decyzja o wznowieniu turnieju. ESL
W dniach 1-2 lipca odbędą się cztery zaległe turnieje kwalifikacyjne Lechii Gdańsk, ŁKS-u Łódź, Jagiellonii Białystok i Piasta Gliwice. W dniach 4-5 lipca zorganizowane zostaną finały rundy wosennej, z których streamy dostępne będą na stronie mediaexpert.pl oraz w social mediach Media Expert, Ekstraklasy, klubów i uczestników. W trakcie weekendu 11-12 lipca odbędzie się runda finałowa, w której zmierzy się osiem najlepszych klubów na obu konsolach w klasyfikacji generalnej. Transmisję rundy finałowej obejrzeć będzie można na kanale Polsat Games oraz w social mediach Ekstraklasy, klubów i partnerów turnieju.
W dniach 1-2 lipca odbędą się cztery zaległe turnieje kwalifikacyjne Lechii Gdańsk, ŁKS-u Łódź, Jagiellonii Białystok i Piasta Gliwice. W dniach 4-5 lipca zorganizowane zostaną finały rundy wosennej, z których streamy dostępne będą na stronie mediaexpert.pl oraz w social mediach Media Expert, Ekstraklasy, klubów i uczestników. W trakcie weekendu 11-12 lipca odbędzie się runda finałowa, w której zmierzy się osiem najlepszych klubów na obu konsolach w klasyfikacji generalnej. Transmisję rundy finałowej obejrzeć będzie można na kanale Polsat Games oraz w social mediach Ekstraklasy, klubów i partnerów turnieju.ESL
Oficjalnymi partnerami rozgrywek są popularne marki - KFC i Media Expert, które w poprzedniej edycji wykorzystały potencjał turnieju przeprowadzając dedykowane kampanie reklamowe w mediach.
Oficjalnymi partnerami rozgrywek są popularne marki - KFC i Media Expert, które w poprzedniej edycji wykorzystały potencjał turnieju przeprowadzając dedykowane kampanie reklamowe w mediach. ESL
W projekt zaangażowane jest także grono partnerów, doskonale znających świat esportu i mających ogromne doświadczenie w realizacji najważniejszych projektów w polskim gamingu.
W projekt zaangażowane jest także grono partnerów, doskonale znających świat esportu i mających ogromne doświadczenie w realizacji najważniejszych projektów w polskim gamingu. ESL
Strategicznym partnerem medialnym jest telewizja Polsat Games, w której studiu odbywają się turnieje fazy ligowej oraz finały.
Strategicznym partnerem medialnym jest telewizja Polsat Games, w której studiu odbywają się turnieje fazy ligowej oraz finały.ESL
Nie dojdzie zatem do planowanych wcześniej dwóch eventów finałowych w studiu telewizji Polsat.
Nie dojdzie zatem do planowanych wcześniej dwóch eventów finałowych w studiu telewizji Polsat.ESL
Druga edycja turnieju trwa od listopada ubiegłego roku i podzielona została na dwie rundy – zimową i wiosenną. Pierwszą z nich wygrali zawodnicy reprezentujący Legię Warszawa i Lecha Poznań.
Druga edycja turnieju trwa od listopada ubiegłego roku i podzielona została na dwie rundy – zimową i wiosenną. Pierwszą z nich wygrali zawodnicy reprezentujący Legię Warszawa i Lecha Poznań. ESL
Kluczowa jest także współpraca z wydawcą gry FIFA 20 – Electronic Arts Polska. Agencją esportową odpowiedzialną za koordynację turnieju jest ESL Polska. Nad całością projektu czuwa agencja marketingu sportowego Sportfive (do niedawna znana jako Lagardere Sports).
Kluczowa jest także współpraca z wydawcą gry FIFA 20 – Electronic Arts Polska. Agencją esportową odpowiedzialną za koordynację turnieju jest ESL Polska. Nad całością projektu czuwa agencja marketingu sportowego Sportfive (do niedawna znana jako Lagardere Sports).ESL
Ekstraklasa Games
Ekstraklasa GamesESL
Ekstraklasa Games
Ekstraklasa GamesESL
Ekstraklasa Games
Ekstraklasa GamesESL
EA Sports zobowiązało do tego organizatorów turniejów w grze EA Sports FIFA prowadzonych we wszystkich krajach świata. Turniej Ekstraklasa Games organizowany jest na licencji FIFA 20 eWorld Cup Official League Qualifier.
EA Sports zobowiązało do tego organizatorów turniejów w grze EA Sports FIFA prowadzonych we wszystkich krajach świata. Turniej Ekstraklasa Games organizowany jest na licencji FIFA 20 eWorld Cup Official League Qualifier.ESL
Wszystkie turnieje kwalifikacyjne do finałów rundy wiosennej odbyły się dotychczas w 12 z 16 klubów, jednak w marcu musiały zostać przerwane z powodu decyzji podjętej przez wydawcę gry.
Wszystkie turnieje kwalifikacyjne do finałów rundy wiosennej odbyły się dotychczas w 12 z 16 klubów, jednak w marcu musiały zostać przerwane z powodu decyzji podjętej przez wydawcę gry.ESL

Ultraliga - strzał w "10" Polsatu

Jak się okazało, rozgrywki LoL-a niosą za sobą dużą wartość medialną, gdyż w ciągu dnia wyliczona kwota znacząco zbliżyła się do miliona złotych.
Jak się okazało, rozgrywki LoL-a niosą za sobą dużą wartość medialną, gdyż w ciągu dnia wyliczona kwota znacząco zbliżyła się do miliona złotych.East News
AliroBank Ultraliga ma w tym zakresie szerokie spektrum. Mianowicie rozgrywki są transmitowane jednocześnie na YouTubie, Twitchu oraz przede wszystkim na kanale Polsat Games. Tym samym produkt w postaci rozgrywek LoL-a może trafić do szerszego grona odbiorców, a to przełoży się na większą wartość marketingową całego projektu. Jak w praktyce wyglądał pierwszy dzień nowego sezonu zmagań?
AliroBank Ultraliga ma w tym zakresie szerokie spektrum. Mianowicie rozgrywki są transmitowane jednocześnie na YouTubie, Twitchu oraz przede wszystkim na kanale Polsat Games. Tym samym produkt w postaci rozgrywek LoL-a może trafić do szerszego grona odbiorców, a to przełoży się na większą wartość marketingową całego projektu. Jak w praktyce wyglądał pierwszy dzień nowego sezonu zmagań?materiały prasowe
Okazuje się, że Ultraliga jest naprawdę dobrym miejscem dla sponsorów. Otóż wartość tylko pierwszego dnia rozgrywek wyniosła ponad 767 tysięcy złotych. Co ciekawe, zdecydowanie największą kwotę zebrał YouTube, na którym wartość wyniosła ponad 465 tysięcy. Kanałowi Polsat Games zanotowano ponad 176 tysięcy złotych, natomiast Twitch dołożył od siebie nieco ponad 125 tysięcy.
Okazuje się, że Ultraliga jest naprawdę dobrym miejscem dla sponsorów. Otóż wartość tylko pierwszego dnia rozgrywek wyniosła ponad 767 tysięcy złotych. Co ciekawe, zdecydowanie największą kwotę zebrał YouTube, na którym wartość wyniosła ponad 465 tysięcy. Kanałowi Polsat Games zanotowano ponad 176 tysięcy złotych, natomiast Twitch dołożył od siebie nieco ponad 125 tysięcy.materiały prasowe
Tak dobre wyniki jednego dnia Ultraligi są okazją dla kolejnych sponsorów. Mianowicie rozgrywki posiadają sporo dni transmisyjnych, toteż łączna wartość mediowa transmisji może przekraczać kilka, albo nawet kilkanaście milionów złotych.
Tak dobre wyniki jednego dnia Ultraligi są okazją dla kolejnych sponsorów. Mianowicie rozgrywki posiadają sporo dni transmisyjnych, toteż łączna wartość mediowa transmisji może przekraczać kilka, albo nawet kilkanaście milionów złotych.materiały prasowe
Tym samym jest to dobra okazja dla większych i mniejszych sponsorów do lokowania swoich pieniędzy w esporcie, gdyż mogą z tego wyciągnąć wymierne korzyści.
Tym samym jest to dobra okazja dla większych i mniejszych sponsorów do lokowania swoich pieniędzy w esporcie, gdyż mogą z tego wyciągnąć wymierne korzyści. materiały prasowe
Ultraliga
Ultraligamateriały prasowe
Przede wszystkim warto zauważyć, jakie nazwy głównie przyczyniły się do wcześniej wspomnianej kwoty. Największy wpływ miała na to pełna nazwa rozgrywek - Alior Bank Ultraliga. Zdaniem Pentagon Research nazwa wygenerowała prawie 230 tysięcy wartości medialnej. Na drugim miejscu znalazł się producent League of Legends - Riot Games (nieco ponad 175 tysięcy złotych), natomiast ostatnią pozycję na podium miał sponsor tytularny przedsięwzięcia - Alior Bank (prawie 135 tysięcy złotych).
Przede wszystkim warto zauważyć, jakie nazwy głównie przyczyniły się do wcześniej wspomnianej kwoty. Największy wpływ miała na to pełna nazwa rozgrywek - Alior Bank Ultraliga. Zdaniem Pentagon Research nazwa wygenerowała prawie 230 tysięcy wartości medialnej. Na drugim miejscu znalazł się producent League of Legends - Riot Games (nieco ponad 175 tysięcy złotych), natomiast ostatnią pozycję na podium miał sponsor tytularny przedsięwzięcia - Alior Bank (prawie 135 tysięcy złotych).materiały prasowe
Ultraliga
Ultraligamateriały prasowe
Ultraliga
Ultraligamateriały prasowe
Pentagon Research to firma zajmująca się szerokim spektrum badań oraz ocenianiem wartości marketingowej poszczególnych elementów. Jedną z części pracy firmy jest sprawdzanie efektywności sponsoringowej na poszczególnych transmisjach. Liczy się ją na podstawie wielkości i czasu emisji reklam sponsorów, jacy pojawiają się podczas transmisji.
Pentagon Research to firma zajmująca się szerokim spektrum badań oraz ocenianiem wartości marketingowej poszczególnych elementów. Jedną z części pracy firmy jest sprawdzanie efektywności sponsoringowej na poszczególnych transmisjach. Liczy się ją na podstawie wielkości i czasu emisji reklam sponsorów, jacy pojawiają się podczas transmisji.materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?