Dopiero co pisaliśmy, że po tygodniach spekulacji Activision i Infinity Ward zapowiedzieli Call of Duty: Warzone, czyli bazujące na popularnej serii battle royale, dystrybuowane w modelu free to play, a już musimy informować o rekordach. Tak, podobnie jak każde inne Call of Duty, nowość z miejsca podbiła serca fanów i w ciągu pierwszych 24 godzin od premiery w tytuł postanowiło zagrać aż 6 milionów osób!
Co za dzień! Po 24 godzinach ponad 6 mln z Was postanowiło udać się do strefy wojny (#Warzone - red). Dziękujemy - dopiero jednak zaczynamy.
Chyba już nie ma wątpliwości, że konkurenci powinni się obawiać? Bo choć obecnie mogą się pochwalić fenomenalnymi wynikami, to na starcie nawet nie zbliżyli się do nowego CoDa. PlayerUnknown’s Battlegrounds w ciągu trzech dni od pojawienia się we wczesnym dostępie rozeszło się w nakładzie 330 tysięcy graczy i zarobiło 11 milionów dolarów, ale należy pamiętać, że gra nie jest darmowa. Jeżeli zaś chodzi rywali free to play, to Fortnite spróbowało w tym samym czasie zaledwie 1 mln graczy, a Apex Legends od EA 2,5 mln, więc do 6 jeszcze daleko.
Caliber: Nowa sieciowa strzelanka zbliża się do Europy
Ponad milion zarejestrowanych graczy i przeszło 53 miliony meczy w krajach Wspólnoty Niepodległych Państw. Ruszają zapisy do nadchodzącej zamkniętej bety dla Europejczyków. Grywalna wersja na IEM Expo w Katowicach - przyjdź na stoisko Wargaming i zagraj jako pierwszy. Caliber, taktyczna gra akcji w modelu free-to-play od 1C Game Studios i Wargaming, przechodzi w nową fazę testów w Europie. Po udanym ogłoszeniu tytułu na targach Gamescom, twórcy mają przyjemność ogłosić start zapisów do zamkniętej bety (CBT) dla wszystkich zainteresowanych graczy ze Starego Kontynentu.









Przypominamy jednak, że gra miała małą przewagę, bo wystartowała jednocześnie na PC, PS4 i Xbox One, a do tego oferuje funkcję cross-play, którą użytkownicy interesują się ostatnio coraz częściej, ale przecież o to chodzi, żeby odpowiadać na potrzeby użytkowników, prawda? Jeżeli jeszcze nie spróbowaliście Warzone, to serdecznie do tego zachęcamy, bo rozgrywka jest naprawdę świetna - pamiętajcie tylko, że jeśli nie posiadacie na sprzęcie nowego Call of Duty: Modern Warfare, to musicie najpierw pobrać jakieś 80-100 GB.
Jak twierdzi zaś Bobby Kotick, dyrektor generalny Activision Blizzard: - Call of Duty pozostaje jedną z najpopularniejszych marek w branży rozrywkowej wszechczasów. Wraz z Warzone umożliwiamy graczom na całym świecie doświadczenie zabawy w Call of Duty za darmo. Byron Beede, generalny menadżer marki CoD, dodaje: - Warzone to coś więcej niż nowa era dla Call of Duty, to przełom dla graczy i fanów. Dostarczamy dwa niezwykłe tryby rozgrywki w ramach ogromnego świata, który zapewnia wyższy poziom doznań. Zespoły Infinity Ward i Raven Software stworzyły niesamowite, darmowe doświadczenie, dostępne dla wszystkich. Mamy mnóstwo planów odnośnie zawartości i eventów dla naszych fanów.
Daniel Górecki - ITHardware.pl