Czas na Worldsy! Zmagania Polaków pokaże Polsat Games

Fani League of Legends z niecierpliwością czekają na zbliżające się Worldsy. Rozgrywki będzie można obejrzeć na kanale Polsat Games
Fani League of Legends z niecierpliwością czekają na zbliżające się Worldsy. Rozgrywki będzie można obejrzeć na kanale Polsat Gamesmateriały prasowe

Polacy liczną nacją

Na kanale Polsat Games zobaczyć będzie można transmisje ze zbliżającego się turnieju League of Legends
Na kanale Polsat Games zobaczyć będzie można transmisje ze zbliżającego się turnieju League of Legendsmateriały prasowe

Harmonogram meczów Polaków

  • G2 Esports vs. Sunning - 4 października, godz. 11:00
  • G2 Esports vs. Machi Esports - 5 października, godz. 10:00
  • G2 Esports vs. przeciwnik z Play-In - 6 października, godz. 10:00
  • G2 Esports vs. przeciwnik z Play-In - 8 października, godz. 10:00
  • G2 Esports vs. Machi Esports - 8 października, godz. 12:00
  • G2 Esports vs. Sunning - 8 października, godz. 15:00
  • fnatic vs. Team SoloMid - 3 października, godz. 15:00
  • fnatic vs. przeciwnik z fazy Play-In - 4 października, godz. 15:00
  • fnatic vs. Gen.G - 6 października, godz. 14:00
  • fnatic vs. Team SoloMid - 10 października, godz. 10:00
  • fnatic vs. przeciwnik z fazy Play-In - 10 października, godz. 13:00
  • fnatic vs. Gen.G - 10 października, godz. 15:00
  • Rouge vs. przeciwnik z fazy Play-In - 3 października, godz. 12:00
  • Rouge vs. DAMWON Gaming - 4 października, godz. 12:00
  • Rouge vs. JD Gaming - 5 października, godz. 13:00
  • Rouge vs. JD Gaming - 9 października, godz. 11:00
  • Rouge vs. DAMWON Gaming - 9 października, godz. 12:00
  • Rouge vs. przeciwnik z fazy Play-In - 9 października, godz. 14:00

Ultraliga - strzał w "10" Polsatu

Jak się okazało, rozgrywki LoL-a niosą za sobą dużą wartość medialną, gdyż w ciągu dnia wyliczona kwota znacząco zbliżyła się do miliona złotych.
Jak się okazało, rozgrywki LoL-a niosą za sobą dużą wartość medialną, gdyż w ciągu dnia wyliczona kwota znacząco zbliżyła się do miliona złotych.East News
AliroBank Ultraliga ma w tym zakresie szerokie spektrum. Mianowicie rozgrywki są transmitowane jednocześnie na YouTubie, Twitchu oraz przede wszystkim na kanale Polsat Games. Tym samym produkt w postaci rozgrywek LoL-a może trafić do szerszego grona odbiorców, a to przełoży się na większą wartość marketingową całego projektu. Jak w praktyce wyglądał pierwszy dzień nowego sezonu zmagań?
AliroBank Ultraliga ma w tym zakresie szerokie spektrum. Mianowicie rozgrywki są transmitowane jednocześnie na YouTubie, Twitchu oraz przede wszystkim na kanale Polsat Games. Tym samym produkt w postaci rozgrywek LoL-a może trafić do szerszego grona odbiorców, a to przełoży się na większą wartość marketingową całego projektu. Jak w praktyce wyglądał pierwszy dzień nowego sezonu zmagań?materiały prasowe
Okazuje się, że Ultraliga jest naprawdę dobrym miejscem dla sponsorów. Otóż wartość tylko pierwszego dnia rozgrywek wyniosła ponad 767 tysięcy złotych. Co ciekawe, zdecydowanie największą kwotę zebrał YouTube, na którym wartość wyniosła ponad 465 tysięcy. Kanałowi Polsat Games zanotowano ponad 176 tysięcy złotych, natomiast Twitch dołożył od siebie nieco ponad 125 tysięcy.
Okazuje się, że Ultraliga jest naprawdę dobrym miejscem dla sponsorów. Otóż wartość tylko pierwszego dnia rozgrywek wyniosła ponad 767 tysięcy złotych. Co ciekawe, zdecydowanie największą kwotę zebrał YouTube, na którym wartość wyniosła ponad 465 tysięcy. Kanałowi Polsat Games zanotowano ponad 176 tysięcy złotych, natomiast Twitch dołożył od siebie nieco ponad 125 tysięcy.materiały prasowe
Tak dobre wyniki jednego dnia Ultraligi są okazją dla kolejnych sponsorów. Mianowicie rozgrywki posiadają sporo dni transmisyjnych, toteż łączna wartość mediowa transmisji może przekraczać kilka, albo nawet kilkanaście milionów złotych.
Tak dobre wyniki jednego dnia Ultraligi są okazją dla kolejnych sponsorów. Mianowicie rozgrywki posiadają sporo dni transmisyjnych, toteż łączna wartość mediowa transmisji może przekraczać kilka, albo nawet kilkanaście milionów złotych.materiały prasowe
Tym samym jest to dobra okazja dla większych i mniejszych sponsorów do lokowania swoich pieniędzy w esporcie, gdyż mogą z tego wyciągnąć wymierne korzyści.
Tym samym jest to dobra okazja dla większych i mniejszych sponsorów do lokowania swoich pieniędzy w esporcie, gdyż mogą z tego wyciągnąć wymierne korzyści. materiały prasowe
Ultraliga
Ultraligamateriały prasowe
Przede wszystkim warto zauważyć, jakie nazwy głównie przyczyniły się do wcześniej wspomnianej kwoty. Największy wpływ miała na to pełna nazwa rozgrywek - Alior Bank Ultraliga. Zdaniem Pentagon Research nazwa wygenerowała prawie 230 tysięcy wartości medialnej. Na drugim miejscu znalazł się producent League of Legends - Riot Games (nieco ponad 175 tysięcy złotych), natomiast ostatnią pozycję na podium miał sponsor tytularny przedsięwzięcia - Alior Bank (prawie 135 tysięcy złotych).
Przede wszystkim warto zauważyć, jakie nazwy głównie przyczyniły się do wcześniej wspomnianej kwoty. Największy wpływ miała na to pełna nazwa rozgrywek - Alior Bank Ultraliga. Zdaniem Pentagon Research nazwa wygenerowała prawie 230 tysięcy wartości medialnej. Na drugim miejscu znalazł się producent League of Legends - Riot Games (nieco ponad 175 tysięcy złotych), natomiast ostatnią pozycję na podium miał sponsor tytularny przedsięwzięcia - Alior Bank (prawie 135 tysięcy złotych).materiały prasowe
Ultraliga
Ultraligamateriały prasowe
Ultraliga
Ultraligamateriały prasowe
Pentagon Research to firma zajmująca się szerokim spektrum badań oraz ocenianiem wartości marketingowej poszczególnych elementów. Jedną z części pracy firmy jest sprawdzanie efektywności sponsoringowej na poszczególnych transmisjach. Liczy się ją na podstawie wielkości i czasu emisji reklam sponsorów, jacy pojawiają się podczas transmisji.
Pentagon Research to firma zajmująca się szerokim spektrum badań oraz ocenianiem wartości marketingowej poszczególnych elementów. Jedną z części pracy firmy jest sprawdzanie efektywności sponsoringowej na poszczególnych transmisjach. Liczy się ją na podstawie wielkości i czasu emisji reklam sponsorów, jacy pojawiają się podczas transmisji.materiały prasowe

Mecze dostępne z polskim komentarzem

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?