Alior Bank sponsorem tytularnym Ultraligi - 4. Start sezonu MP w LoL-a 9 czerwca

materiały prasowe
Po sukcesie polskich organizacji w wiosennej edycji EU Masters wchodzimy w sezon czwarty z wielkimi oczekiwaniami. Co prawda AGO Rogue i K1CK Neosurf dokonały drobnych zmian w swoich składach, lecz same trzony tych ekip pozostały nienaruszone, co z pewnością czyni ich faworytami splitu. Konkurencja jednak nie śpi - w letniej odsłonie Ultraligi zobaczymy odświeżone szaty takich drużyn jak piratesports czy PRIDE, które zdecydowały się postawić na młodych, perspektywicznych graczy. Tegoroczne lato to przede wszystkim pojedynek starych monarchii z młodymi pretendentami.
mówi Michał Francuz.
Dwa lata temu Ultraliga była jeszcze planem, a teraz z dumą ogłaszamy niedostępnego wcześniej dla branży partnera, który już kilkanaście lat prężnie działa na polskim rynku. Alior Bank otwiera przed nami zupełnie nowe perspektywy i pozwala na nieprzerwane podnoszenie poprzeczki zarówno produkcyjnej, jak i merytorycznej. Dodatkowo sukces polskich formacji na arenie międzynarodowej, a także imponująca aktywacja kibiców nie tylko cieszy nas jako fanów esportu, ale przede wszystkim owocuje uznaniem naszej rodzimej sceny także za granicami kraju.
podkreśla Bartosz Pawlik, Dyrektor Sprzedaży i Strategii w firmie Frenzy.
Zdecydowaliśmy się wesprzeć miłośników esportu, ponieważ zgodnie ze strategią "Więcej niż bank" chcemy być blisko naszych klientów i ich zainteresowań. To właśnie kierowało Alior Bankiem, gdy wprowadzał wyjątkową ofertę skierowaną do fanów League of Legends. Jako sponsor tytularny Ultraligi możemy wspólnie z całym środowiskiem przeżywać esportowe emocje w czasie rozgrywek.
mówi Michał Wójcik, Dyrektor Marketingu Alior Banku.
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?