ScreamRide - zapowiedź

To będzie szalona gra. W ScreamRide zajmiemy się tworzeniem i testowaniem ograniczonych tylko naszą kreatywnością rollercoasterów.

Microsoft podczas targów Gamescom 2014 w Kolonii pokazał praktycznie wyłącznie zwiastuny i gameplaye gier, o których już wiemy. Nowość zobaczyliśmy tylko jedną. To właśnie ScreamRide, o którym słyszeliśmy już jakiś czas temu, ale dopiero teraz dowiedzieliśmy się, czym jest. Otóż w produkcji studia Frontier Developments (autorzy Elite: Dangerous oraz RollerCoaster Tycoon 3) wcielimy się w twórcę rollercoasterów. Jednak nie takich zwykłych, a eksperymentalnych, mających na celu badanie granic w fizyce oraz ludzkich możliwościach.

Reklama

W praktyce oznaczać to będzie budowanie przez nas jak najbardziej zakręconych, pokręconych i szalonych układów torów, po których żądne wrażeń obiekty badań będą poruszać się w wagonikach rozpędzających się do zawrotnych prędkości. Nasze możliwości konstrukcyjne będą ogromne, więc kreatywność powinna okazać się kluczową cechą, od której zależeć będą nasze wyniki.

Czym więcej strachu i krzyku wywołamy wśród uczestników naszych badań, tym lepiej dla nas. Jednak poza tym w ScreamRide liczyć się będzie destrukcja otoczenia. Wokół naszych tras będziemy rozstawiać rozmaite budynki, które będą się widowiskowo rozpadać, gdy wpadnie w nie nasz wagonik po tym, jak wypadnie z szyn. Nie zawsze będzie to pożądane zakończenie eksperymentu, ale czasem naszym celem będzie przede wszystkim niszczenie otoczenia.

Frontier Developments przygotowuje dla wirtualnych budowniczych rollercoasterów trzy tryby rozgrywki, w skład których wejdzie ponad 50 różnych wyzwań. Oczywiście gra da nam także możliwość swobodnego tworzenia sieci torów, którymi później będziemy się mogli pochwalić przed innymi graczami, korzystając z opcji społecznościowych. W ScreamRide znajdzie się także opcja zręcznościowa, w której będziemy własnoręcznie sterować wagonikiem.

ScreamRide nie wygląda zachwycająco, ale trzeba przyznać, że nawet na małym ekranie wrażenie prędkości podczas jazdy rollercoasterem jest odczuwalne. Przyjemnie patrzy się także na przyjemne dla oka kolory oraz rozpadające się budynki. Autorzy zadbali o zaawansowany silnik fizyczny, który będzie jednym z najważniejszych elementów gry.

Microsoft planuje wydać ScreamRide wyłącznie w wersjach na swoje konsole - Xboksa 360 oraz Xboksa One. Jej premiera została zaplanowana na wiosnę przyszłego roku. Nie wiadomo, czy będzie dostępna w wersji pudełkowej, czy kupimy ją wyłącznie w cyfrowej dystrybucji.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje