​Thrustmaster T248: Nowa kierownica wyścigowa z Force Feedback

Thrustmaster ujawnił nieco informacji na temat swojej pierwszej hybrydowej kierownicy wyścigowej nowej generacji.

Nowy, zoptymalizowany system HYBRID DRIVE (napęd hybrydowy) łączy w sobie zarówno mechanizm pasowy jak i zębaty, zapewniając, jak zapowiada producent zupełnie nowe wrażenia Force Feedback. T248 może się również pochwalić wyższą, zwiększoną o 70% mocą, oferując jednocześnie nowe funkcje, w tym trzy predefiniowane ustawienia Force Feedback, które można zmieniać w grach w czasie rzeczywistym.

Model T248 został zaprojektowany z myślą o graczach poszukujących wrażeń z jazdy wyczynowej i wciągającej gry - w tym tych, którzy chcą uwolnić się od swojego gamepada. To produkt dla użytkowników, którzy chcą przejść na wyższy poziom jako kierowcy wyścigowi po wcześniejszym opanowaniu techniki jazdy z kierownicą przeznaczoną dla początkujących. Najnowszy model kierownicy wyścigowej jest oficjalnie licencjonowany dla konsol PlayStation 5 i PlayStation 4 oraz jest kompatybilny z komputerami PC.

Reklama

T248 pozwoli użytkownikom gier wyścigowych na szybkie i sprawne opanowanie prowadzenia samochodów, a wszystko to, jak twierdzi producent, dzięki szerokiej gamie zaawansowanych funkcji opracowanych wyłącznie dla topowego modelu Thrustmastera.

Thrustmaster Race Dashboard Display - pozwoli wybierać spośród ponad 20 różnych widoków dostępnych do wyświetlania na ekranach:

  • Ręczna regulacja szeregu ustawień: zakres obrotu kierownicy, rodzaj Force Feedback itp.
  • Użytkownik ma możliwość wyboru sposobu wyświetlania danych telemetrycznych takich jak: przełożenie, prędkość, liczba okrążeń, pozycja kierowcy, najlepszy czas itp.

Dynamiczny Force Feedback - użytkownicy będą mogli w prosty sposób dostosować poziom Force Feedback w trakcie jazdy. T248 oferuje wybór jednej z trzech krzywych Force Feedback (ustawień predefiniowanych) kompatybilnych z wszystkimi grami:

  • FFB 1: liniową Force Feedback, gdzie siła odczuwana przez użytkownika jest w 100% proporcjonalna do siły wymaganej przez grę.
  • FFB 2: udoskonaloną Force Feedback, dla lepszej kontroli poślizgu.
  • FFB 3: wzmocnioną Force Feedback, pozwalającą użytkownikom wyraźniej odczuwać najdrobniejsze szczegóły każdego efektu wynikającego z budowy toru wyścigowego (krawężniki, poślizgi skutkujące wypadnięciem poza tor itp.).

Thrustmaster nowej generacji HYBRID DRIVE (napęd hybrydowy) - T248 jest obecnie jedyną oficjalnie licencjonowaną kierownicą wyścigową w swoim segmencie cenowym, która oprócz przekładni zębatej jest wyposażona w przekładnię pasową, które składają się na unikalny mechanizm hybrydowy do zastosowań wyczynowych. Pozwalając graczom cieszyć się wyższą mocą (do 70% więcej mocy), T248 ma pomóc opanować tor wyścigowy dzięki wyjątkowemu poziomowi sterowności wynikającemu z zastosowania systemu hybrydowego - brak tu sprzecznych z intuicją odczuć
i problemów z oporem, które są powszechnie spotykane w kołach wyścigowych bez dodatkowego komponentu przekładni pasowej.

H.E.A.R.T technologia magnetyczna (z czujnikami efektu Halla) - wbudowanie tej technologii w dwa kluczowe komponenty bezpośrednio związane z rozgrywką ma pomóc zwiększyć precyzję sterowania we wszystkich grach, eliminując jednocześnie wszelkie możliwe martwe strefy.

Magnetyczne łopatki zmiany biegów w modelu T248 umożliwią superszybką zmianę biegów, z wyraźną i precyzyjną reakcją na naciśnięcie (czas reakcji: 30 ms), co pozwoli uniknąć błędów w prowadzeniu pojazdu. Zastosowana w nich bezstykowa technologia magnetyczna maksymalizuje żywotność łopatek, gwarantując bezproblemową grę przez długi czas.

W zestawie dostarczany będzie zupełnie nowy panel pedałów T3PM - również wyposażony w tę samą, opatentowaną technologię magnetyczną H.E.A.R.T. Zapewniając precyzję, jak obiecuje producent, rzędu tysięcznych części sekundy, panel T3PM umożliwia 4 różne konfiguracje sprężyn, pozwalając graczom na komfortowe ściganie się - z tym samym poziomem precyzji - bez względu na środowisko użytkowania (biurko/stół, kokpit lub jeden z modeli uchwytów Wheel Stand). Dzięki całkowicie płynnym ruchom i uniknięciu utraty precyzji z upływem czasu, co charakteryzuje standardowe zestawy pedałów oparte na potencjometrach, panel T3PM stanowi ogromny, imponujący skok naprzód, zarówno pod względem wszechstronności, jak i szybkości reakcji w grze.

Kierownica wyposażona zostanie w 25 przycisków akcji: prawie dwa razy więcej niż w poprzednich modelach hybrydowych kierownic wyścigowych Thrustmaster. Model T248 (kierownica wyścigowa i zestaw pedałów) będzie dostępna w sugerowanej cenie detalicznej 299,99 funtów / 399,99 dolarów / 349,99 euro. Zamówienia przedpremierowe dla regionów: Europa, Bliski Wschód, USA już wystartowały. Sprzęt dostępny będzie 21 października 2021 roku.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy