SteelSeries przedstawia nową mysz dla graczy: Rival 100

​SteelSeries zaprezentowało nową mysz dla graczy, Rival 100, stworzoną na bazie wyjątkowo Rivala 300 (znanego również jako Rival). Rival 100 jest już dostępny w sprzedaży w sugerowanej cenie 159 zł.

Firma SteelSeries, wsłuchując się w głos fanów, ekspertów oraz profesjonalnych e-sportowców, stworzyła mysz Rival 100, której projekt opiera się na modelu Rival (Rival 300). W porównaniu do poprzednika, Rival 100 jest mniejszy oraz posiada synchroniczną budową z układem przycisków dla praworęcznych graczy. Odpowiednio niższa jest również sugerowana cena urządzenia. Niezmienne pozostały: dwustrefowe podświetlenie RGB, 6 w pełni programowalnych przycisków, specjalna antypoślizgowa powłoka na bokach myszki.

Reklama

W myszy Rival 100 umieszczono sensor optyczny, który został opracowany przez inżynierów SteelSeries oraz specjalnie dostosowany do nowego produktu. Dzięki temu możliwe było osiągnięcie rezultatów i funkcji w danej kategorii cenowej, w tym m.in.:

  • Zerowa akceleracja sprzętowa: Rival 100 zapewnia prawdziwą precyzję śledzenia ruchów 1:1. Gracz ma pewność, że o ruchu wskaźnika myszy decyduje wyłącznie użytkownik.  
  • Zoptymalizowany lift-off distance: Kiedy gracz wykonuje długi ruch myszą, dojeżdżając do końca podkładki, musi on podnieść urządzenie i wrócić nim na odpowiednie miejsce, aby móc kontynuować. W grach, w których liczy się refleks, a na podjęcie decyzji są sekundy, czas reakcji ma ogromne znaczenie. Dlatego im wyżej użytkownik musi podnosić mysz, aby nie zareagował sensor, tym gorzej. Rival 100 oferuje zoptymalizowany, niski lift-off distance, który osiągnięto bez zmniejszania wydajności sensora.
  • Wytrzymałość: Żywotność przełączników w przyciskach Rival 100 określono na ponad 30 milionów kliknięć.

Ergonomiczny, synchroniczny kształt z układem 6 przycisków dostosowanym dla praworęcznych graczy, pasuje do każdego rodzaju chwytu. Specjalna antypoślizgowa powłoka na bokach myszy zapewni komfort i pewną kontrolę nawet podczas najbardziej dynamicznych rozgrywek. Dodatkowo w całej serii Rival (Rival 100 i 300) wymieniono materiał wspomnianej powłoki, dzięki czemu nie występuje już problem wycierającej się wierzchniej warstwy.

Dzięki darmowemu oprogramowaniu SteelSeries Engine użytkownik może skorzystać ze wspomnianych funkcji podświetlenia, mapowania przycisków, indywidualnych ustawień sensora czy trybu GameSense, który w czasie rzeczywistym pokazuje na wybranych urządzeniach SteelSeries postępy w grze.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: SteelSeries

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje