Razer przedstawia Wolverine Ultimate

​Firma Razer ogłosiła premierę licencjonowanego kontrolera dla konsoli Xbox One i komputerów osobistych - Razer Wolverine Ultimate.

Razer Wolverine Ultimate został zaprojektowany tak, aby całkowicie dostosowywał się do każdego gracza. Dwa wymienne D-Pady, zamienne gałki o różnych wysokościach i kształtach oraz 6 spustów i przycisków programowalnych zarówno za pomocą oprogramowania Razer Synapse jak i bezpośrednio. Wszystko to zapewnia pełną indywidualizację kontrolera.

Reklama

Kolejne możliwości personalizacji daje wbudowany w kontroler podświetlany pasek, konfigurowalny za pomocą Razer Synapse na konsoli Xbox. Dzięki niemu po raz pierwszy system Razer Chroma może trafić do użytkowników tej konsoli na całym świecie. Gracze mogą wybierać spośród 16.8 miliona kolorów i całej puli efektów, takich jak Static, Spectrum Cycling, Breathing, Wave i wielu innych.

Dodatkowo Razer Wolverine Ultimate będzie pierwszym produktem konsolowym wspierającym Razer Chroma SDK - oprogramowanie pozwalające twórcom na zintegrowanie zaawansowanego podświetlenia z grami wydawanymi na Xboxa One dla jeszcze lepszych doświadczeń z rozgrywki.

Razer Wolverine Ultimate został zaprojektowany z myślą o największej precyzji i zwyciężaniu nad przeciwnikami. Ultra-responsywne przyciski akcji oraz zastosowanie dodatkowych wspomagaczy spustów czy blokad w celu zachowania ciągłości ognia nie zaburza jednak ergonomii i przyjemności z użytkowania tego profesjonalnego kontrolera.

Razer Wolverine Ultimate rozszerza gamę produktów marki Razer przeznaczonych dla konsoli Xbox One, pośród których znajduje się bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Razer Thresher Ultimate oraz fight stick Razer Atrox.

Cena Razer Wolverine Ultimate została ustalona na poziomie 179,99 euro.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Razer

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje