Razer prezentuje Basilisk – nową myszkę do FPS-ów

​Firma Razer poinformowała dzisiaj o debiucie Razer Basilisk - konfigurowalnej myszki przeznaczonej do gier typu FPS (pierwszoosobowe strzelanki). Historia tworzenia przez Razera myszek dedykowanych różnym typom gier rozpoczyna tym samym nowy rozdział.

W Razer Basilisk wykorzystano ten sam sensor optyczny 5G i rozdzielczości 16 000 DPI, co w słynnych myszkach Razer DeathAdder Elite oraz Razer Lancehead Tournament Edition. Basilisk wyposażono w mechaniczne przełączniki Razer Mechanical Mouse Switches z wytrzymałością nawet do 50 milionów kliknięć.

Reklama

Nowa myszka oferuje także możliwość płynnego regulowania oporu stawianego przez rolkę za pomocą pokrętła, znajdującego się na spodzie urządzenia. Dzięki temu gracz może zmniejszać lub zwiększać jego poziom zgodnie z własnymi preferencjami. Może być to szczególnie przydatne dla graczy przypisujących funkcję skoku do rolki (np. w CS:GO), którzy chcą w pełni dostosować jego aktywację do ulubionego poziomu oporu rolki.

Razer Basilisk wyposażono również w wymienny przycisk, dający łatwy dostęp do dodatkowych funkcji myszki. Jego domyślne ustawienie pozwala graczom na czasowe obniżenie czułości myszki (DPI), dzięki któremu natychmiast mogą się przełączać między trybem walki na małej odległości lub w pomieszczeniach (co wymaga wysokiego DPI) a trybem precyzyjnego strzelania (DPI o mniejszym poziomie). Dodatkowy przycisk jest w pełni programowalny i może być używany do uruchomiania akcji typu "naciśnij i mów", podnoszenia przedmiotów i wielu innych. Do myszki dołączono przyciski w dwóch rozmiarach, aby w pełni dopasowały się do ręki grającego. Nie zapomniano także o graczach, preferujących rozgrywkę bez tego dodatkowego przycisku. Zamiast niego mogą użyć gumowej zaślepki.

Razer Basilisk korzysta z Razer Synapse 3 (beta) - oprogramowania pełniącego funkcję centrum sterowania dla myszki. Takie akcje jak konfiguracja przycisków, kalibracja myszki względem powierzchni podkładki czy kontrola efektów świetlnych Razer Chroma są zarządzane za pomocą Synapse 3, które umożliwia przechowywanie spersonalizowanych ustawień bezpośrednio w myszce lub w chmurze za pośrednictwem Hybrid On-board i Cloud Storage.

Efekty świetlne Razer Chroma są kontrolowane przez Synapse 3 (Beta), które umożliwia przechowywanie spersonalizowanych ustawień w pamięci myszki lub w chmurze za pośrednictwem Hybrid On-board i Cloud Storage.

Myszka będzie dostępna w RazerStore.com we wrześniu 2017. Jej cena została ustalona na poziomie 69,99 euro.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Razer

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje