Rapoo przedstawia nową rodzinę akcesoriów gamingowych

​Rapoo, producent akcesoriów bezprzewodowych, zaprezentował na targach Gamescom szeroką gamę rozwiązań dla graczy. Największym zainteresowaniem cieszyły się produkty należącej do nowej marki VPRO.

Rapoo po zdobyciu Chin, gdzie kontroluje 42 procent rynku mobilnych akcesoriów komputerowych, wyruszyło na podbój Europy. Miejscem do pochwalenia się nową serią produktów dla graczy były prestiżowe targi Gamescom, odbywające się w dniach 13-17.08 w Kolonii.

Reklama

Na myszy gamingowe wcale nie trzeba wydawać fortuny, czego najlepszym przykładem jest V900, członek rodziny VPRO. Gryzoń posiada siedem przycisków funkcyjnych. Mikroprzełącznik Omron gwarantuje żywotność liczoną w kilkunastu milionach kliknięć oraz szybki czas reakcji. Myszka dysponuje sensorem laserowym pracującym w zakresie 8200 DPI. Ciekawie prezentuje się podświetlenie Multicolor LED. Co ciekawe, użytkownik może wybrać jeden z szesnastu milionów kolorów.

Klawiatura V700 również należy do marki VPRO. Urządzenie posiada 106 programowalnych klawiszy z funkcją tworzenia makro. To opcja chętnie wykorzystywana przez graczy, pozwalająca przypisać odpowiednim przyciskom polecenia systemowe lub sekwencje klawiszy. Mikroprzełączniki zapewniają długą żywotność - ponad 60 milionów operacji, zaś siła nacisku - 50 g oraz 2 mm skok klawiszy to gwarancja szybkiego czasu reakcji. Gracze docenią też anti-ghosting, czyli możliwość odczytywania przez system wielu klawiszy wciśniętych jednocześnie. Pracę V700 wspiera 32 bitowy procesor ARM taktowany częstotliwością 60 MHz.

"Marka VPRO jest najmłodszym dzieckiem Rapoo. Jej oficjalna premiera miała miejsce w czerwcu bieżącego roku. To bardzo ciekawe przedsięwzięcie, mające ogromne szanse na rynkowy sukces. Producentowi udało się połączyć przystępną cenę z wysoką jakością akcesoriów, co w przypadku akcesoriów gamingowych zdarza się niezwykle rzadko. Nie bez znaczenia jest fakt, iż zespół opracowujący linię produktów VPRO, bazuje na ogromnym doświadczeniu. Wystarczy powiedzieć, że liczbę graczy komputerowych w Chinach szacuje się na 338 milionów osób. Żaden inny kraj nie może pochwalić się taką liczbą" - mówi Maciej Kowalczyk, Brand Manager Rapoo w Hama Polska.

Klawiatura V700 oraz mysz V900 trafią na półki rodzimych sklepów jesienią. Wyłącznym dystrybutorem produktów Rapoo w Polsce jest firma Hama Polska.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Rapoo

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje