Pierwszy 28-calowy monitor Philipsa z matrycą MVA

​Firma MMD wprowadza na polski rynek swój pierwszy 28-calowy model oparty na matrycy MVA, która zapewnia bardzo wierne odwzorowanie kolorów. Philips 284E5QHAD wyposażony został również w głośniki stereofoniczne o łącznej mocy 14 W.

Dzięki zastosowaniu interfejsu MHL (Mobile High Definition Link) użytkownik może na dużym ekranie cieszyć się zdjęciami zrobionymi telefonem, oglądać filmy znajdujące się na tablecie czy wygodnie pracować nad dokumentami. Dodatkową zaletą jest fakt, że podłączone do monitora za pomocą MHL urządzenie jest jednocześnie ładowane.

Matryca MVA pozwala na osiągnięcie wysokiego współczynnika kontrastu statycznego. Dzięki temu obrazy są jasne i żywe, a monitor sprawdzi się w przypadku gier, filmów czy wymagających aplikacji graficznych. Ponadto, model 284E5QHAD wyróżnia się szerokimi kątami widzenia wynoszącymi 176 stopni zarówno w pionie, jak i w poziomie.

Reklama

Funkcja SmartImage Lite analizuje wyświetlane na ekranie treści i w sposób dynamiczny poprawia kontrast, ostrość obrazu i nasycenie kolorów w ramach kilku dostępnych trybów aktywowanych za pomocą przycisku na monitorze. Z kolei opracowana przez firmę Philips technologia TrueVision wykorzystuje zaawansowane algorytmy do analizowania zawartości i dostrajania wyświetlacza w celu zapewnienia najlepszych parametrów obrazu.

Monitor Philips wyświetla obraz w rozdzielczości 1920×1080 (Full HD), w formacie 16:9, o kontraście wynoszącym 3 000:1 oraz maksymalnej jasności 300 cd/m2. Model  284E5QHAD wyposażony jest w złącza HDMI, MHL-HDMI, VGA, wejście PC Audio oraz wyjście słuchawkowe. Model ten pobiera 23,18 W w normalnym trybie pracy.

Monitor waży 4,73 kg przy wymiarach 663 × 485 × 237 mm (z podstawą). Przystosowany jest do montażu na ścianie zgodnie ze standardem VESA 100 x 100 mm.

Sugerowana przez producenta cena detaliczna monitora Philips 284E5QHAD wynosi 1 199 zł brutto. Urządzenie objęte jest dwuletnią gwarancją producenta w systemie door to door.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Philips
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy