Dotykowe pokolenie dzięki Nintendo

Wraz z początkiem czerwca pochodząca z Japonii korporacja Nintendo rozpocznie sprzedaż w Ameryce Północnej nowej kolekcji różnych gier umieszczonych pod wspólną etykietką "Touch Generations". Kryjące się pod nią tytuły mają przedstawiać "nietradycyjne gry" na przenośną konsolę DS.

Nowy cykl - zdaniem wydawców - ma połączyć gusta zarówno zatwardziałych wyjadaczy, jak i tych bardziej początkujących fanów gier wideo. Znajdujące się w tej serii gry obsługiwane za pośrednictwem ekranu dotykowego będą skierowane do każdego typu odbiorcy, nawet do tego, który z grami nigdy nie miał jeszcze do czynienia.

Nintendo poprzez promocję takich tytułów zamierza dotrzeć do grup wiekowych, które zazwyczaj nie sięgały po elektroniczną rozrywkę. Pod markę "Touch Generations" zostaną podpięte cztery już wydane gry oraz trzy zapowiedziane dopiero teraz nowości. Amerykański oddział spółki zapowiedział też rozpoczęcie ogromnej kampanii marketingowej, która ma sprawić, że coraz więcej ludzi zainteresuje się grami wideo.

Pośród nowych tytułów znajdą się: "Big Brain Academy" (druga edycja cyklu pozwalającego na przetestowanie swoich zdolności do rozwiązywania problemów logicznych, ulepszenia pamięci, analizowania sytuacji itd.), "Magnetica" (prosta zręcznościowa układanka kulek), "Sudoku Gridmaster" (zestaw ponad 400 łamigłówek sudoku).

"Touch Generations" będzie też obejmować wydane już: "Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day" (rozgrywki wymagające skorzystania ze zdolności pamięciowych), "Nintendogs" (symulacja życia wirtualnego psa), "Tetris DS" (nowa edycja popularnej zręcznościowej gry logicznej) oraz "True Swing Golf" (golf, w którym o sile uderzenia kija decydują nasze pociągnięcia rysikiem po ekranie konsoli).

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: korporacja | pokolenie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama