Wystartowała platforma eSports Global Network ESGN

​ESGNTV weszła dzisiaj w fazę beta - start planowany jest na początku 2014 roku. Platforma będzie dostarczać aktualnych newsów i audycji związanych z dynamicznie rozwijającym się rynkiem profesjonalnego grania.

Clauf GmbH, internetowa firma medialna dedykowana eSportowi, uruchomiła dzisiaj dwie nowe strony dla fanów profesjonalnego gamingu i eSportu: ESGN, czyli eSports Global Network (www.esgn.com) oraz jej internetową platformę nadawczą ESGNTV (www.esgntv.com). Obie strony będą dostarczać najświeższe informacje i materiały związane z eSportem z całego świata. eSport to bardzo popularne i dynamicznie rozwijające się środowisko profesjonalnych graczy, gdzie utalentowani zawodnicy rywalizują o nagrody i sławę w ligach oraz turniejach na całym świecie. Łącząc swoje siły z organizacjami takimi jak ESL (Europa), GameFy (Chiny) oraz GomTV (Korea), ESGN i ESGNTV chcą objąć swoim zasięgiem wszystkie zakamarki profesjonalnego eSportu, włączając w to relacje na żywo, najnowsze newsy, informacje o turniejach, profile graczy i wiele więcej. Obydwie strony są już dostępne za darmo, bez potrzeby rejestracji.

Reklama

“Dzięki ESGN oraz ESGNTV chcemy zostać liderem w dostarczaniu treści związanych z eSportem, gwarantując świeże podejście do tej rozrywki oraz oferując materiały niedostępne nigdzie indziej" - powiedział Jong Hwan Lee, CEO Clauf GmbH. “Jest to pierwszy krok do stworzenia prawdziwie masowej przestrzeni, która przybliży wszystkim fanom świat eSportu w sposób wcześniej niedostępny. Nasi eSportowi partnerzy i eksperci nie mogą się już doczekać, aby uruchomić ESGN oraz ESGNTV dla wszystkich" - dodał.

ESGNTV jest globalną, 24 godzinną siecią nadawczą online, która nieustannie prezentuje materiały związane z eSportem. Stacją kieruje eSportowy ekspert Dan “Frodan" Chou, a produkowana jest przez dawnego pracownika ESPN Morgana Stone`a. ESGNTV wprowadzi gamingową rywalizację na międzynarodową scenę. Poprzez aktualne newsy, interesujące dyskusje, transmisje, profesjonalne analizy, profile graczy, wywiady oraz rezultaty najświeższych turniejów, ESGNTV obejmuje wszystkie aspekty eSportu i profesjonalnego grania. Zespół ESGN nadaje ze studia o powierzchni prawie 600 metrów kwadratowych, ulokowanym w jednym z najstarszych studiów filmowych na świecie, odnowionym Potsdam Babelsberg. Beta wystartuje ze swoim pierwszym programem Fight Night, w którym prezentowane będą takie gry, jak Starcraft II, Hearthstone oraz Street Fighter. Start pełnego ESGNTV planowany jest na początek 2014 roku.

Punkty ESGN umożliwią wprowadzenie algorytmu pozwalającego na stworzenie wspólnego systemu rankingowego pomiędzy partnerskimi organizacjami ze wszystkich regionów. Tym samym powstanie jednakowa płaszczyzna rywalizacji, dzięki której, od teraz, możliwe będzie porównywanie poszczególnych graczy i drużyn. Ten złożony system stworzony przez ESGN pozwoli przeliczać indywidualne osiągnięcia graczy (zdobywane podczas najważniejszych imprez) na porównywalne wyniki punktowe i ważoną tabelę wyników. Poprzez system ESGN oraz ranking ELO osiągnięcia graczy i ich drużyn będą nieustannie mierzone, przeliczane i porównywane. Punktacja uwzględni także zmiany w tabelach oraz historię meczów. ESGN.com udostępni kalendarz nadchodzących ważnych wydarzeń oraz archiwum rezultatów poprzednich turniejów, z podziałem na mecze, graczy oraz nagrody pieniężne. Oczekujemy, że w rezultacie znacznie zwiększy się globalna widoczność oraz znajomość najważniejszych imprez branżowych, a także najbardziej utalentowanych graczy.

Zarządzana przez osoby posiadające ponad dekadę doświadczenia w eSporcie, ESGN zatrudnia w swoich szeregach pracowników od lat związanych z gamingiem. Cały zespół firmy może pochwalić się głębokim zrozumieniem oczekiwań zawodowych graczy, ale i również potrzeb domowych zapaleńców.

Ze swojej głównej siedziby w Berlinie ESGN zamierza jeszcze bardziej przyciągnąć uwagę branży gier do rynku eSportu. Nadając poprzez cztery kanały o ugruntowanej pozycji, w tym Twitch.tv oraz YouTube, ESGNTV będzie dostarczać swoje materiały do Ameryki Północnej, Europy oraz Azji, umożliwiając wszystkim fanom śledzenie dokonań najlepszych graczy na turniejach eSportowych na całym świecie.

"Połączenie sił umożliwi nam jeszcze szybszy rozwój, przyczyniając się tym samym do przekształcenia zawodowego grania w prawdziwy globalny sport, śmiało rywalizujący z tradycyjnymi dyscyplinami. Jedna firma samodzielnie nie byłaby w stanie tego dokonać, dlatego jako reprezentanci tej samej branży musimy współpracować i połączyć nasze wysiłki" - powiedział Ralf Reichert, Managing Director Turtle Entertainment (ESL). “Poprzez wprowadzenie nowych funkcji takich, jak złożony system rankingowy, ESGN promuje ideę eSportu jako światowego fenomenu" - dodał.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: e-sport
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama