Wyniki sprzedaży Dying Light na polskim rynku

Dying Light szybko został polskim hitem eksportowym, zdobywając pierwsze miejsce na listach bestsellerów na całym świecie - w tym na największym i najbardziej prestiżowym rynku USA.

Ustanowił przy tym kilka rekordów, m.in. rekord otwarcia dla nowej marki w gatunku survival horror. Jak jednak gra została przyjęta na rodzimym rynku?

Do tej pory nie było oficjalnych danych, choć uważne osoby zapewne zwróciły uwagę na pierwsze miejsce Dying Light w krajowych sieciach sprzedaży - w tym największych, jak MediaMarkt, Saturn, czy Empik. Po raz pierwszy jednak Techland ujawnił oficjalne wyniki i konkretne liczby.

W przeciągu trzech miesięcy od swojej premiery, Dying Light w Polsce osiągnął wynik ponad 80 000 sprzedanych egzemplarzy, na wszystkie platformy - PC, PS4 i Xbox One.

Reklama

"To bardzo dobry wynik na naszym, polskim rynku. Szczególnie biorąc pod uwagę, że przez ostatnie 3 miesiące gra sprzedawała się w pełnej premierowej cenie, a sama  marka jest dla naszych klientów w Polsce czymś nowym. Mamy nadzieję zaskoczyć naszych fanów jeszcze niejeden raz" - tłumaczy Tomasz Gawlikowski, Dyrektor Marketingu i PR.

Z tej okazji Techland przygotował specjalną, krótkookresową promocję, dzięki której pozostali gracze, którzy jeszcze nie sprawdzili polskiej gry, będą mogli nadrobić zaległości.

W okresie od 30 kwietnia do 18 maja 2015r, Dying Light będzie dostępny w niezwykle atrakcyjnych cenach, w wybranych punktach handlowych oraz na platformie www.boxoffstore.pl.

Obniżki w trakcie okresu promocyjnego kształtują się następująco:

  • Wersja PlayStation 4 / Xbox One: 249,90 => 189,90 zł
  • Wersja PC: 149,90 => 109,90 zł
  • Wersja PC Digital DeLuxe 149,90 => 99,90 (wyłącznie na platformie www.boxoffstore.pl)

Od czasu swojej premiery, Dying Light został wzbogacony m.in. o darmowe narzędzia developerskie, oficjalne DLC i darmowe aktualizacje, usprawniające i wzbogacające rozgrywkę.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy