WWE 2K21 anulowane

​Organizacja World Wrestling Entertainment - znana lepiej jako WWE - ogłosiła, że firma 2K Sports nie wyda w tym roku kolejnej odsłony serii bijatyk WWE 2K. Pisząc w skrócie, WWE 2K21 zostało anulowane lub też przełożone na przyszły rok, gdy otrzyma już inną nazwę. Nie podano przyczyn.

Informację ujawnił Frank Riddick, zajmujący się sprawami finansowymi w WWE, podczas niedawnej konferencji z inwestorami. "W tym roku nie będzie premiery gry" - rzucił tylko, nie decydując się na dodanie jakichkolwiek innych szczegółów. Jak na razie milczy także firma wydawnicza 2K Games.

Takie posunięcie nie będzie być może zbyt dużym zaskoczeniem. Seria, choć zasłużona, w ostatnich latach znacznie podupadła. Cykl produkowany od wielu lat przez japońskie Yuke’s był w ubiegłym roku efektem pracy innego studia, Visual Concepts. Efekty były katastrofalne pod względem jakości.

Reklama

Przygotowana zaraz po debiucie lista problemów była doprawdy imponująca i zaczynała się bardzo niepokojąco: każda gra sieciowa startowała od około minuty bolesnych opóźnień i płynności przypominającej 5 klatek na sekundę. Gra mogła też wyłączyć się przy próbach importu stroju.

Co więcej, jeśli byliśmy w lobby z kolegą i chcieliśmy rozpocząć mecz "2 na 2", to w wyniku błędnego dobierania przeciwników nasz znajomy zawsze był w drużynie przeciwnej, uniemożliwiając operowanie w kooperacji. Inna drobnostka: nawet piosenki w grze były błędnie podpisane.

Część z tych problemów - a było ich dużo więcej - wyeliminowano w późniejszych łatkach, lecz nie da się ukryć, że niesmak pozostał. Teraz dodać można także zawieszenie prawdziwych zapasów przez pandemię koronawirusa, a więc brak materiałów źródłowych do gry. Byle do następnej generacji.

Jednocześnie kończy się więc pewna epoka, ponieważ kolejne gry na licencji WWE ukazywały się co roku nieprzerwanie od dokładnie dwudziestu lat. W 2000 roku wydano nawet dwa tytuły, WWF SmackDown! oraz WWF SmackDown! 2: Know Your Role. Wszystkie stworzyło właśnie Yuke’s.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy