Wielkie GRObranie z cdp.pl

​Jednym z 59 wystawców tegorocznych Targów Poznań Game Arena jest firma cdp.pl. Team cdp.pl chce się podzielić grami z uczestnikami Targów Poznań Game Arena.

Właśnie z tej miłości przekaże aż 8 000 kuponów promocyjnych na zakupy w sklepie cdp.pl oraz 120 000 gier i filmów, które sprawią, że powrót do potargowej rzeczywistości będzie wyjątkowo przyjemny. Więcej na temat tej szczególnej akcji zdradza sam dyrektor zarządzający cdp.pl - Michał Gembicki.

Reklama

"Rozdanie tak dużej ilości gier to dla nas ogromna frajda i mam nadzieję, że sprawimy wszystkim uczestnikom PGA i graczom, którzy odwiedza targi dużo radości!" - tak o wielkim GRObraniu zorganizowanym na okoliczność Targów PGA mówi Michał Gembicki, dyrektor zarządzający cdp.pl - platformy cyfrowej dystrybucji gier, filmów i audiobooków. A czego spodziewa się nasz rozmówca po tegorocznej edycji Targów Gier, Rozrywki i Multimediów?

Na stronie internetowej Państwa firmy przeczytać można, że cały tworzący ją zespół kocha gry. Podczas Targów Poznań Game Arena chcecie się Państwo tą pasją podzielić. Dlaczego właśnie to wydarzenie stanie się areną wielkiego GRObrania?

Michał Gembicki: Poznań Game Arena od wielu już lat uchodzi za najważniejszą imprezę dedykowaną entuzjastom wirtualnej rozrywki w Polsce. Można powiedzieć, że nasza firma rozwijała się wraz z nią, podobnie jak dorastała wspólnie z jej uczestnikami. Obecność na tegorocznej edycji targów oraz przygotowanie dla jej uczestników czegoś specjalnego było więc dla nas czymś zupełnie oczywistym i naturalnym.

Operując w branży gier, obserwujecie Państwo wiele istotnych zmian na rynku. Jednym z zainicjowanych procesów jest sprzedaż gier w wersji cyfrowej. Wielu z nas zadaje sobie pytanie, czy nośniki fizyczne, a więc tzw. gry pudełkowe zostaną wyparte przez swoich cyfrowych rywali?

Michał Gembicki: Zmiany wydają się być naturalnym procesem, niezależnie od branży. I trudno temu prawidłu nie przyklasnąć. Nic tak bardzo nie motywuje do jeszcze bardziej wytężonej pracy, jak zachodzące na rynku przemiany i wynikające z nich oczekiwania konsumentów. CD Projekt, czyli teraz cdp.pl zawsze odważnie spogląda na zmiany, nigdy nie traktujemy ich jako zagrożenia, zawsze dostrzegamy w nich szansę na rozwój.

Spójrzmy na branżę muzyczną. Dziś cyfrowa dystrybucja stanowi jej trzon, podczas gdy przed dekadą postrzegana była, nawet jeśli nie mrzonka, to jako pieśń bardzo odległej przyszłości.

Procesy bardzo podobne obserwujemy w branży gier wideo już od lat. Konsumenci wciąż chętnie sięgają po wersje pudełkowe i raczej trudno wyobrazić sobie, by na przestrzeni najbliższych kilku lat diametralnie zmienili swoje przyzwyczajenia oraz preferencje. Nie zmienia to jednak faktu, iż procent zakupów dokonywanych drogą cyfrową oraz samo zainteresowanie tą formą dystrybucji stają się z roku na rok coraz większe, a obecnie stanowią już naprawdę istotny kawałek "tortu". Ja wierzę, że da się pogodzić oba trendy i funkcjonować jako firma tak, aby z obu światów czerpać to, co najlepsze.

Stąd też pomysł wyjścia naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i powołanie do życia platformy cdp.pl, oferującej dziś nie tylko gry, ale też książki, e-booki, a od niedawna także filmy. Przyjęcie założenia, że rozwój naszego serwisu na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy idealnie odzwierciedla przemiany zachodzące na rynku i dynamikę rozwoju szeroko pojętej cyfrowej dystrybucji w kraju, wydaje się być bardzo zasadne.

Targi PGA ponownie stały się dorocznym świętem branży gier, rozrywki i multimediów. Z jakimi oczekiwaniami pojawicie się w Poznaniu? Co Was najbardziej usatysfakcjonuje?

Michał Gembicki: Poznań Game Arena to papierek lakmusowy, odzwierciedlający kondycję polskiej branży gier wideo. Przed laty koncentrował wyłącznie zagorzałych entuzjastów tej formy rozrywki, niezrozumiałej dla klienta masowego, dziś przyciąga nie tylko graczy, ale też ich rodziny.

Ponad wszelką wątpliwość poznańskie targi są prawdziwym świętem wszystkiego, co z multimediami związane, dlatego też nasza obecność w stolicy Wielkopolski jest czymś zupełnie naturalnym.

Jeśli zaś chodzi o nasze oczekiwania... Zaryzykuję stwierdzenie, że nic nie ucieszy nas tak bardzo, jak świadomość, że targi przyciągną kolejne pokolenie graczy i staną się wydarzeniem kulturalnym. Pokazują tym samym, jak długą drogę pokonała nasza branża, od momentu, w którym dawny CD Projekt, wraz z innymi pionierami, stawiał pierwsze kroki na zupełnie nieznanym gruncie cyfrowej rozrywki.

Na widok całych rodzin przemierzających targi trudno nam nie uśmiechnąć się i nie powiedzieć "udało nam się".

Dla uczestników wydarzenia przeznaczyliście Państwo aż 120 000 gier i filmów, a ponadto 8 000 kuponów uprawniających do zniżki na cdp.pl. Na które tytuły należałoby zwrócić szczególna uwagę?

Michał Gembicki: Tytuły, które zdecydowaliśmy się przeznaczyć na tegoroczną edycję targów Poznań Game Arena, idealnie odzwierciedlają przekrój demograficzny jej uczestników. Nie zabraknie więc tytułów dedykowanych graczom starszym i bardziej doświadczonym, jak i takich, w które z chęcią zagrają młodsi.

Słowem: dla każdego coś miłego. A entuzjaści dobrej zabawy na pewno nie będą mieć powodów do narzekań. Rozdanie tak dużej ilości gier to dla nas ogromna frajda i mam nadzieję, że sprawimy wszystkim uczestnikom PGA i graczom, którzy odwiedza targi dużo radości!

Platforma cyfrowej dystrybucji cdp.pl, to nie tylko szeroka oferta, ale również marka, której można zaufać. Jak z punktu widzenia Państwa doświadczeń ma szansę zmieniać się polski rynek? W jakiej jest dziś kondycji i co może go czekać w przyszłości?

Michał Gembicki: Jeśli na przyszłość spojrzymy z perspektywy naszej firmy, to z całą pewnością mogę stwierdzić, że maluje się ona w naprawdę jasnych barwach. Jest we mnie dużo optymizmu i nadziei, że najbliższy czas przyniesie nam dobre wyniki i mnóstwo powodów do dumy.

Tym, co w sposób zdecydowany odróżniać będzie choćby przyszły rok od obecnego, będzie rynkowy debiut Wiedźmina 3. Wiążemy z tym tytułem naprawdę spore nadzieje i osobiście jestem przekonany, iż wstrząśnie on rynkiem przynajmniej tak mocno, jak dwie poprzednie odsłony serii.

Będzie to zdecydowanie jedno z najważniejszych, jeśli nie najważniejsze, kulturowe i rozrywkowe wydarzenie przyszłego roku, w znacznym stopniu warunkujące również rozwój naszej platformy w nadchodzących miesiącach. Ale nie jedyne. cdp.pl rozwija się konsekwentnie i dynamicznie, zaś najbliższe miesiące stanowić powinny prawdziwą kumulację zachodzących zmian i planowanych przez nas, ważnych wydarzeń. Głęboko wierzę, że nasi fani oraz konsumenci będą z nich zadowoleni i tym chętniej sięgać będą po tytułu z naszej oferty.

Po to właśnie jesteśmy, rozwijamy się, zmieniamy, funkcjonujemy. Dla Was! Do zobaczenia w Poznaniu!

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: cdp.pl

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje