Wiedźmin 3: Patch 1.08 w drodze

Kolejny tydzień, kolejna łatka do Dzikiego Gonu. Choć nie znamy jeszcze dokładnej daty aktualizacji, wiemy już, co doda i poprawi.

Znikną choćby problemy, które pojawiły się w grze przez patch 1.07 - pojawi się za to "szereg funkcjonalności przygotowujących grę na wprowadzenie nowego trybu - Nowej Gry Plus".

Reklama

Szczegóły patcha znajdziecie poniżej, pochodzą one prosto z forum twórców. W logu zmian dość nietypowa jest wzmianka o eliksirze Godziny Wilka, więc warto zwrócić na nią szczególną uwagę.

Developerzy wprowadzili ten wywar z racji podniesienia wymogów poziomu doświadczenia wybranych elementów ekwipunku - dzięki Godzinie Wilka gracz będzie mógł przez krótki czas nosić rynsztunek nad swoje progi poziomowe. W zamyśle ma to pomóc "pokrzywdzonym" przez łatkę znaleźć lepszy ekwipunek zastępczy.

Wydajność:

  • Poprawiono ogólną wydajność gry i usunięto problemy, które mogły pojawić się w aktualizacji 1.07.

Interfejs:

  • W japońskiej wersji gry na konsoli PS4 naprawiono problem, który powodował, że elementy w tle migały podczas czytania pewnej książki.
  • Naprawiono problem z wyświetlaniem się niektórych części mapy Kaer Morhen.

Rozgrywka:

  • Usunięto rzadki błąd powodujący, że przedmioty znikały ze skrzynki gracza.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że czasami Geralt mógł się zablokować podczas próby biegu.
  • Okienko interakcji umożliwiające lootowanie nie będzie już pojawiać się na "pustych" obiektach.
  • Naprawiono błąd w jednej z animacji walki krasnoludów.
  • Głowy odcięte podczas ciosów kończących nie będą już znikać.
  • Gracze mogą wykonać przewrót w przód tuż przed lądowaniem po skoku niwelując tym samym znaczną część obrażeń wynikającą z upadku. Został dodana odpowiednia wzmianka w samouczku na ten temat.
  • W aktualizacji 1.07 wymagane poziomy do używania niektórych przedmiotów zostały podniesione, co spowodowało, że gracze zostali ze sprzętem, którego nie mogli używać. W łatce 1.08 zostaje wprowadzony eliksir Godziny Wilka. Eliksir ten pojawi się w ekwipunku każdego gracza, który zainstaluje łatkę. Obniży on poziom wymagany do użycia sprzętu na dokładnie godzinę. Pozwoli to graczom na zdobycie brakujących poziomów lub znalezienie zastępczego wyposażenia. Po upływie jednej godziny, efekt eliksiru przestanie działać i wymagania względem poziomów wrócą do stanu sprzed zażycia Godziny Wilka.
  • Naprawiono problem, który powodował, że gracze nie mogli porównywać swoich przedmiotów z tymi oferowanymi przez kupca.

Osiągnięcia:

  • Gracze mogą ponownie zdobywać osiągnięcie "Kolekcjoner Kart".
  • Osiągnięcia w wersji PC znów działają poprawnie i są odblokowywane wraz z postępem gracza.

Grafika:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wnętrza budynków nie zawsze wyświetlały się poprawnie na mapie.
  • Usunięto problem powodujący, że niektóre elementy świata nie doczytywały się wcale, a część powodowała widoczne błędy graficzne w Novigradzie.

Zadania:

  • Naprawiono problem w zadaniu "Serce nie sługa", który uniemożliwiał jego zakończenie nawet w przypadku gdy gracz kupił wino w karczmie Zimorodek.
  • Naprawiono problem, przez który Geralt czasem ginął po podróży do Velen w zadaniu "Coś się kończy, coś się zaczyna".
  • Wejście do miejsca, w którym można znaleźć Kamień Słoneczny nie będzie już zablokowane jeśli gracz przedwcześnie opuści teren w zadaniu "Kamień Słoneczny".
  • Naprawiono problem, który czasem uniemożliwiał ukończenie zadania "Dorwać Juniora".
  • Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom ukończenie zadania "Poszukiwania: Rynsztunek Żmii" z powodu zamkniętej bramy.
  • Usunięto problem, który sprawiał, że gracze nie mogli zbadać pokoi w zadaniu "Sprawy Rodzinne" i tym samym uniemożliwiał dalszy postęp gry.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie mogli ukończyć zadania "Tajemniczy Handlarz".
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli porozmawiać z Vernonem Roche podczas zadania "Oko za oko"
  • Naprawiono błąd powodujący, że Roche zostawał w swoim obozie zamiast iść na Most Oxenfurcki w zadaniu "Dorwać Juniora".
  • Usunięto problem, który sprawiał, że czasami Yennefer nie pojawiała się w Oxenfurcie podczas zadania "Wielka ucieczka".
  • Utopce nie będą teraz tak szybko zabijać Nidasa w zadaniu "Czarna perła".
  • Usunięto występujący czasami niekończący się ekran ładowania podczas zadania "Ażeby widłogona zwabić...".
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący, że piwnica była zamknięta w zadaniu "Królewski Gambit".
  • Naprawiono problem sprawiający, że gracze nie mogli uwolnić kupca podczas wydarzenia "Ludzie w opałach" w okolicach Wsi Glińsk.
  • Trolle w Kręgu Żywiołów nie będą już atakować Geralta jeśli wybierze pokojowe rozwiązanie.
  • Naprawiono problem powodujący, że gracze nie byli w stanie porozmawiać z Vernonem Roche w zadaniu "Towarzysze broni".
  • Usunięto problem uniemożliwiający zdobycie karty Zoltana.

Ogólne:

  • Wprowadzono szereg funkcjonalności przygotowujących grę na wprowadzenie nowego trybu - Nowej Gry Plus - w niedalekiej przyszłości.
Dowiedz się więcej na temat: Wiedźmin

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje