Wasteland 2: 20 godzin głównego wątku i inne szczegóły

Zgodnie z nowymi informacjami, Wasteland 2 - nie wliczając misji pobocznych - zabierze nam ponad 20 godzin życia.

W tym czasie zwiedzimy dwukrotnie więcej lokacji, niż było dostępnych w drugim Falloucie. A i to nie wszystkie nowe wieści. Postać w Wasteland 2 będziemy rozwijać na podstawie systemu CLASSIC, dzielącego się na charyzmę, szczęście, świadomość, siłę, szybkość, inteligencję oraz koordynację. Dalej będziemy mieć do dyspozycji 32 umiejętności, które rozwiniemy według gustu. Wśród nich znajdziemy:

  • umiejętności bitewne - Blunt Weapons, Bladed Weapons, Anti-Tank-Weapons, SMG, Shotguns, Energy Weapons, Assault Rifles, Sniper Rifle, Handguns,
  • umiejętności naukowe - Picklock, Safecrack, Alarm Disarm, Toaster Repair, Computer Tech, Synth Tech, Demolitions, Brute Force,
  • ogólne umiejętności - Silent Move, Salvaging, Hard Ass, B.S. Detector, Outdoorsman, Evasion, Leadership, Folklore, Animal Whisperer, Field Medic, Surgeon, Weapon Smithing, Field Stripping, Perception, Barter.

W trakcie rozgrywki poznamy kilka różnych frakcji. Members of the Mannerites to kanibale, na czele których stoi Mr Manners. Mają fioła na punkcie właściwego prowadzenia się i do granic rozsądku przestrzegają etykiety. Nienawidzą zwiadowców, podobnie jak Red Skorpions. Pistol Packing Priests to grupa religijna, która wyjątkowo upodobała sobie broń palną.

Ideałami żyją także Children of the Citadel, której członkowie wieszczą połączenie ludzi z maszynami. Dalej mamy The Gippers, oddających pokłony Ronaldowi Reaganowi, pozytywnie myślących The Robinsons oraz postrzelonych The Wrecking Crew. Słowem - będzie co robić.

Chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata elektronicznej rozrywki? Najważniejsze informacje dnia znajdziesz na naszym nowym profilu w serwisie Facebook. Wystarczy kliknąć - POLUB NAS.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Wasteland 2 | inXile Entertainment | RPG
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy