W PlayerUnknown's Battlegrounds grało jednocześnie ponad 3 miliony graczy

​Twórcy PlayerUnknown's Battlegrounds ujawnili, że liczba graczy, którzy jednocześnie grali w popularną produkcję, przekroczyła kolejną barierę. Przy okazji nie wykluczyli, że w przyszłości tytuł może trafić na PS4.

Tuż przed weekendem producent gry - Brendan Greene - poinformował za pośrednictwem Twittera, że w miniony piątek sieciową strzelankę w tym samym czasie miało uruchomionych 3,1 miliona użytkowników usługi Steam. Dla porównania - na drugim miejscu znalazło się wówczas Dota 2, w które bawiło się wówczas 704,94 tysiąca osób.

Wspomniany wynik tytuł zawdzięcza zapewne między innymi przerwie świątecznej. Nie bez znaczenia jest także fakt, że niedawno wydano łatkę, która oznaczała debiut pełnej wersji projektu. Aktualizacja wprowadziła szereg zróżnicowanych nowości, między innymi kolejną mapę - pustynne Miramar.

Reklama

W międzyczasie Chang Han Kim, dyrektor generalny odpowiedzialnego za grę PUBG Corp, w rozmowie z serwisem InvenGlobal zdradził, że docelowo produkcja powinna być dostępna na "każdej platformie", sugerując, że wkrótce może trafić na PS4. Wyjaśnił, że na razie nie pojawiła się na konsoli Sony, ponieważ na urządzeniu brakuje programu podobnego do Early Access na Steamie i Game Preview na Xbox One.

Uwagę jednak zwraca inny fragment przeprowadzonego wywiadu z szefem studia. Ten stwierdził, że autorzy planują uczynić z PlayerUnknown’s Battlegrounds markę, która rozwijałaby się w kilku gałęziach rozrywki.

- Chcemy uczestniczyć w różnych branżach, w tym e-sportu, filmów, seriali, kreskówek, animacji i innych. W rzeczywistości, otrzymaliśmy kilka telefonów od wielu twórców z Hollywood i Netflixa - ujawnił Kim.

PlayerUnknown’s Battlegrounds stawia na formułę zabawy w stylu battle royale. Setka osób trafia na jedną mapę, a głównym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich rywali. Zwycięzcą starcia jest uczestnik, który jako ostatni pozostanie żywy na polu bitwy.

W walce z oponentami gracze skorzystać mogą ze znajdowanego podczas eksploracji lokacji arsenału, który obejmuje nie tylko broń palną, ale i zróżnicowane pułapki. Dodatkowym utrudnieniem przygotowanym przez twórców jest fakt, że obszar zmagań stopniowo się zmniejsza.

Warto zaznaczyć, że w połowie grudnia wczesna wersja produkcji zawitała na Xbox One. W kolejnych miesiącach autorzy zamierzają rozwijać projekt, implementując następne treści, funkcje oraz poprawki.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PlayerUnknown's Battlegrounds
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy