Victoria 3: Pół miliona sprzedanych kopii gry w niecały miesiąc po premierze

Symulacja wielkiej strategii studia Paradox Interactive, Victoria 3, sprzedała się w ilości 500 000 sztuk od momentu premiery 25 października, co czyni ją jedną z najbardziej udanych premier w historii firmy. Gra otrzyma również serię dużych aktualizacji, dodających większą immersję historyczną, więcej opcji dyplomatycznych i lepsze planowanie działań wojskowych.

Nominowana w kategorii "Best Sim/Strategy" na The Game Awards, Victoria 3 jest sandboksową symulacją świata w latach 1836-1936, wieku gwałtownych innowacji technologicznych, transformacji społecznych i rewolucji politycznych. Jej szczegółowe przedstawienie populacji i zasobów całego świata jest bogatym źródłem ekscytujących, alternatywnych historii, które obecnie piszą setki tysięcy graczy. Gracze, którzy chcą wesprzeć Victorię 3 na The Game Awards mogą głosować tutaj.

Reklama

Zespół deweloperów Victorii 3 opublikował ostatnio roadmapę (harmonogram rozwoju gry) ulepszeń i aktualizacji gry, w której znalazło się kilka wyczekiwanych zmian w informacjach dostępnych o graczach i nowych sposobach na przekonanie potencjalnych sojuszników w grze dyplomatycznej.

W ciągu ostatniego miesiąca gracze Victorii 3 przeobrazili swoje światy na wiele różnych sposobów:

  • Sprzedano 500 000 kopii, a gracze spędzili już łącznie w grze 14 623 631 godzin (1669 lat),
  • Zbadano 187 milionów technologii,
  • Stworzono nowe kraje aż 380 335 razy,
  • Zbudowano 126 263 Kanałów Sueskich,
  • Zbudowano 39 982 wieże Eiffla,
  • Zjednoczono Niemcy 98 082 razy,
  • Zbudowano Kolej Transsyberyjską 18 471 razy,
  • Zbudowano Kolej Transkontynentalną 45 614 razy,
  • Zmieniono kolor Prus na żółty na mapie 83 razy.
INTERIA/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy