Valve oficjalnie o Source 2 i wsparciu dla Vulkana

Pojawiło się nieco więcej informacji o tym, jak Valve zamierza wspierać granie pecetowe: pierwsze konkrety o silniku Source 2 i jego wsparciu dla Vulkana.

Source 2 ma przede wszystkim opierać się na ułatwieniu twórcom bycia produktywnymi. Wiąże się to oczywiście z tym, jak popularny jest Steam Workshop i tym podobne sprawy: dwójka ma być więc łatwym do ogarnięcia silnikiem zarówno dla profesjonalistów, jak i zwykłych graczy. Co więcej: będzie darmowy.

Do tego dochodzi też informacja, że Source 2 będzie kompatybilny z Vulkanem, multiplatformowym API graficznym (niezależnym od dostawcy sprzętu), które pozwoli wyciągnąć z kart graficznych i tym podobnych jak najwięcej (Vulkan wcześniej nazywał się Next Generation OpenGL).

Dowiedz się więcej na temat: Valve
Najlepsze tematy

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje