Ukryta wiadomość w trailerze Cyberpunk 2077

​CD Projekt nie byłby sobą, gdyby w trailerze przygotowanym na targi E3 nie przekradł ukrytej wiadomości do graczy. Tak samo jest i w tym roku, choć tym razem zagadka była nieco większa, ponieważ komunikat pojawił się nie w "głównym" materiale, lecz w tym na temat kolekcjonerki.

Sytuacja była o tyle skomplikowana, że sam zwiastun zawierał tylko poszlaki, które doprowadziły czujnych internautów na specjalny adres internetowy, gdzie polska firma umieściła kilka plików. Wśród nich znalazł się właśnie tekst skierowany do graczy oczekujących na produkcję.

"W końcu, po miesiącach przygotowań, możemy podzielić się dwiema rzeczami, nad którymi ciężko pracowaliśmy: zwiastunem fabularnym Cyberpunk 2077 i zupełnie nowym demem z rozgrywki" - zaczyna studio. Wspomniane demo pozostaje obecnie dostępne jedynie dla obecnych na E3.

Reklama

"Reszta musi poczekać na gamescom lub transmisję z publicznego spotkania z deweloperami na PAX East w sierpniu. Już słyszymy, jak nas krytykujecie. »Czemu nie traktujecie nas sprawiedliwie?«, »Dlaczego rozgrywki nie pokazujecie od razu?«" - czytamy dalej w ukrytej wiadomości.

Deweloperzy tłumaczą uczciwie, że jeśli teraz pokazaliby gameplay, to cała prezentacja na targach gamescom nie miałaby później większego sensu, a celem jest przecież stopniowe budowanie napięcia i podekscytowania wśród graczy.

"Co więcej, takie podekscytowanie przekłada się na sprzedaż (a nie prowadzimy działalności charytatywnej). Dobra sprzedaż pozwala nam rosnąć, podejmować kreatywne ryzyko i tworzyć nowe, świetny gry dla was wszystkich" - wyjaśnia CD Projekt w wyjątkowo uczciwym komunikacie.

"Jak zapewne zauważyliście, przygotowaliśmy dwie edycje gry. Dlaczego tylko dwie? Kiedy sami składamy zamówienie przedpremierowe, nie chcemy zaglądać do Wikipedii, by porównać, co otrzymamy" - czytamy dalej.

"Układ jest prosty: standardowe wydanie, które wybierze zapewne zdecydowana większość graczy, a także limitowaną kolekcjonerka. Jesteśmy bardzo dumni z tej drugiej, ale chcielibyśmy zwrócić uwagę na pierwszą opcję, również wypełnioną po brzegi bonusami".

Dalej CD Projekt także jest bardzo uczciwy w podejściu i zapewnia graczy, że przed zakupem zawsze warto poczekać na recenzje i inne opinie. Jednocześnie twórcy zachęcają do składania zamówień przedpremierowych, ponieważ większa ich liczba zwróci uwagę sklepów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Cyberpunk 2077
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama