Ujawniono wymagania sprzętowe Sea of Thieves w wersji PC

Przedstawiciele Microsoftu ujawnili wymagania sprzętowe wersji PC gry Sea of Thieves - najnowszej produkcji studia Rare.

Wygląda na to, że odpowiedzialni za projekt developerzy zadbali o optymalizację. Podano łącznie sześć różnych konfiguracji. Każdą przygotowano z myślą o innych ustawieniach graficznych, rozdzielczości ekranu oraz płynności.

Tytuł zadziała także na komputerze ze zintegrowaną kartą graficzną. To oznacza, że pojawi się możliwość uruchomienia produkcji także na laptopie, choć oczywiście wówczas nie ma co liczyć na wizualne wodotryski. Pełną rozpiskę specyfikacji można znaleźć poniżej:

Wymagania sprzętowe dla minimalnych ustawień graficznych, rozdzielczości 540p i 30 klatek na sekundę:

Reklama
  • System operacyjny: Windows 10 z aktualizacja rocznicową (w wersji 1607)
  • Procesor: Intel Iris Pro Graphics 6200 lub Intel Iris 540
  • Karta graficzna: zintegrowana (z 1 GB pamięci)
  • Nowoczesna karta graficzna: zintegrowana (z 1 GB pamięci)
  • RAM: 4 GB
  • HDD: 60 GB

Wymagania sprzętowe dla niskich ustawień graficznych, rozdzielczości 720p i 30 klatek na sekundę:

  • System operacyjny: Windows 10 z aktualizacja rocznicową (w wersji 1607)
  • Procesor: Intel Q9450 taktowany zegarem 2,6 GHz lub AMD Phenom II
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 650 lub AMD Radeon 7750 (z 1 GB pamięci)
  • Nowoczesna karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1030 lub AMD R7 450 (z 1 GB pamięci)
  • RAM: 4 GB
  • HDD: 60 GB

Wymagania sprzętowe dla średnich ustawień graficznych, rozdzielczości 1080p i 30 klatek na sekundę:

  • System operacyjny: Windows 10 z aktualizacja rocznicową (w wersji 1607)
  • Procesor: Intel i3 4170 taktowany zegarem 3,7 GHz lub AMD FX-6300 taktowany zegarem 3,5 GHz
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 660 lub AMD Radeon R9 270 (z 2 GB pamięci)
  • Nowoczesna karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1050ti lub AMD Radeon RX 460 (z 2 GB pamięci)
  • RAM: 8 GB
  • HDD: 60 GB

Wymagania sprzętowe dla średnich ustawień graficznych, rozdzielczości 1080p i 60 klatek na sekundę:

  • System operacyjny: Windows 10 z aktualizacja rocznicową (w wersji 1607)
  • Procesor: Intel i5 4690 taktowany zegarem 3,5 GHz lub AMD FX-8150
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 770 lub AMD Radeon R9 380x (z 4 GB pamięci)
  • Nowoczesna karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060 lub AMD RX 470 (z 4 GB pamięci)
  • RAM: 8 GB
  • HDD: 60 GB

Wymagania sprzętowe dla ustawień graficznych ultra, rozdzielczości 4K i 30 klatek na sekundę:

  • System operacyjny: Windows 10 z aktualizacja rocznicową (w wersji 1607)
  • Procesor: Intel i5 4690 taktowany zegarem 3,5 GHz lub AMD FX-8150
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 980ti lub AMD Radeon RX Vega 56 (z 8 GB pamięci)
  • Nowoczesna karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1070 lub AMD Radeon RX Vega 56 (z 8 GB pamięci)
  • RAM: 16 GB
  • HDD: 60 GB

Wymagania sprzętowe dla ustawień graficznych ultra, rozdzielczości 4K i 60 klatek na sekundę:

  • System operacyjny: Windows 10 z aktualizacja rocznicową (w wersji 1607)
  • Procesor: Intel i7 4790 taktowany zegarem 4 GHz lub AMD Ryzen 5 1600 taktowany zegarem 3,6 GHz
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1080ti lub AMD Radeon RX Vega 64 (z 8 GB pamięci)
  • Nowoczesna karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1080ti lub AMD Radeon RX Vega 64 (z 8 GB pamięci)
  • RAM: 16 GB
  • HDD: 60 GB

Jednocześnie w rozmowie z serwisem PC GamesN producent wykonawczy Sea of Thieves - Joe Neate - zdradził, że autorzy nie zamierzają zaimplementować do produkcji skrzynek z losową zawartością. W planach nie mają też płatnych DLC - nie chcą dzielić graczy, w związku z tym postanowili wszystkie dodatkowe elementy udostępniać za darmo.

Developer podkreśla jednak, ze w przyszłości w grze pojawią się mikrotransakcje, czyli możliwość kupowania przedmiotów za prawdziwe pieniądze. Wyjaśnia, że wprowadzenie podobnego systemu jest konieczne, ponieważ twórcy muszą zarabiać, by moc utrzymać serwery tytułu.

Neate zaznacza jednak, że asortyment, który gracze będą mogli nabyć za realną gotówkę, nie wpłynie na właściwą rozgrywkę. Zainteresowani otrzymają możliwość wydania oszczędności na przykład na wirtualnego zwierzaka pokroju małpki. Ponadto w interakcje z wirtualną istotą wejdzie nie tylko właściciel stworzenia, ale i inne osoby znajdujące się na pokładzie.

W grze wcielimy się w stworzonego przez siebie pirata. Wspólnie z innymi osobami zajmiemy się eksplorowaniem otwartego świata - zarówno na morzu, jak i na lądzie - oraz wykonywaniem szeregu zróżnicowanych aktywności charakterystycznych dla wilków morskich.

Nie zabraknie między innymi poszukiwania ukrytych kufrów ze skarbami oraz śpiewania pieśni wraz z pozostałymi uczestnikami zabawy przy ognisku. W planach są również bitwy morskie oraz potyczki z wykorzystaniem zwykłej broni palnej.

Pełna wersja Sea of Thieves ukaże się 20 marca - nie tylko na PC, ale i konsoli Xbox One.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Sea of Thieves
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy