Ujawniono termin udostępnienia serwerów dedykowanych w For Honor w wersji PC

​Ubisoft podał dokładny termin uruchomienia zapowiedzianych jakiś czas temu serwerów dedykowanych w For Honor w wersji PC.

Jak poinformowali przedstawiciele firmy, nowa infrastruktura sieciowa zadebiutuje dokładnie za tydzień - 19 lutego. W późniejszym okresie trafią także do wydań opracowanych z myślą o konsolach Xbox One i PlayStation 4, ale daty debiutu na razie nie ujawniono.

Dzięki tak zwanym "dedykom", gospodarzem danej potyczki nie będzie musiał być inny użytkownik, jako że za utrzymanie sesji zajmą się maszyny twórców. To zaś powinno zwiększyć płynność oraz sprawić, że rzadziej dojdzie do zrywania połączenia.

Serwery są elementem piątego sezonu zmagań - zatytułowanego "Wiek wilka" - który rozpocznie się 15 lutego. Twórcy podkreślają, że zamierzają skoncentrować się na poprawie ogólnego balansu zabawy, co umożliwi "wzmocnienie fundamentów" For Honor.

Reklama

To pierwszy okres, w którym w grze nie pojawią się kolejne postacie. W planach są za to usprawnienia dla kilku dotychczasowych podopiecznych. Istotnych zmian doczekają się Kensei, Conqueror i Berserker - autorzy chcą udoskonalić "skuteczność na polu bitwy". To o tyle ważne, że dotychczas wymieniona trójka była mniej efektywna w pojedynkach jeden na jednego oraz starciach grupowych.

Na nieco "subtelniejsze" modyfikacje mogą zaś liczyć Highlander i Nobushi. Odpowiedzialni za projekt developerzy tłumaczą, że przedstawiciel wikingów co prawda dysponuje już odpowiednim zestawem umiejętności i narzędzi, ale niezbędne jest zwiększenie ogólnej siły śmiałka, był miał więcej szans w potyczce z innymi jegomościami.

Natomiast samurajskiej wojowniczce twórcy zmniejszą moc ataku obszarowego, jednocześnie nieznacznie zwiększając potęgę innych umiejętności. Dzięki temu  podopieczna stanie się bardziej zrównoważoną postacią.

Poza tym autorzy zaimplementują specjalne pakiety gwarantujące czasowe premie do gromadzonych punktów doświadczenia zarówno dla gracza, jak i jego towarzyszy z zespołu. Pojawi się także tak zwane wyrafinowane wyposażenie z bonusami do określonych statystyk.

Autorzy przygotowują trzy nowe funkcje szkoleniowe umożliwiające podszlifowanie umiejętności. Pierwsze dwie to łatwiejsze Próby Nowicjusza i trudniejsze Próby Wojownika - obie pozwolą przyswoić podstawowe mechanizmy rozgrywki. Ostatnim trybem jest Arena, na której gracze sprawdzą się w starciu z konkretnymi postaciami kierowanymi przez sztuczną inteligencję.

Aktualizacja wprowadzi też opcję wyposażania bohaterów w różne efekty uruchamiane podczas wykonywania egzekucji, w tym zamrażanie oponenta. Ponadto trybut zastąpi dominacje w wariancie rankingowym przeznaczonym dla dwóch czteroosobowych zespołów. Zwiększony zostanie również maksymalny poziom doświadczenia.

Developerzy rozbudują też tryb wojny frakcji poprzez umieszczenie na mapie specjalnych punktów strategicznych. Przejecie kontroli nad terenem z podobnym obszarem zapewni określone premie - między innymi do zdobywanego doświadczenia, łupu i zasobów wojennych.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: For Honor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy