Ubisoft zapłaci ponad milion dolarów za stworzenie zwiastuna do gry

​Ubisoft zapłaci ogromne pieniądze za opracowanie przez zewnętrzną firmą zwiastuna do tajemniczej gry. Co ciekawe jest to ta sama ekipa, która odpowiada za opracowanie trailera do Cyberpunka 2077.

Nie jest tajemnicą, że wydawcy inwestują ogromne pieniądze w kampanie marketingowe i do tego zaliczają się również różne materiały wideo promujące daną grę. Zazwyczaj jednak firmy skutecznie ukrywały informacje o tym ile płacą za zrobienie zwiastuna, aż do teraz. Goodbye Kansas, które podpisało umowę z Francuzami zdradziło, że za opracowanie trailera dostanie 11 milionów koron szwedzkich (1,23 miliona dolarów,  nieco ponad 4,8 mln złotych).

"Goodbye Kansas, spółka zależna od Bublara podpisała umowę na wyprodukowanie zwiastuna gry dla francuskiego dewelopera gier Ubisoft" - głosi ich ogłoszenie. "Wartość zamówienia to około 11 milionów SEK".

Reklama

Wideo powstanie we współpracy z DDB Paris, agencją marketingową stojącą za klipem Watch Dogs 2 i firmą Eddy. Co ciekawe Goodbye Kansas już wcześniej współpracowało z Ubisoftem m.in. nad trailerem przepustki sezonowej Watch Dogs 2 oraz klipem przedstawiającymi postacie do Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands.

To ta sama ekipa jest także odpowiedzialna za stworzenie trailera Cyberpunka 2077 ukazującego postać Johnny'ego Silverhanda kreowanego przez popularnego aktora Keanu Reevesa, który pokazano na targach E3 2019. Sama informacja jednak nie ujawnia, o jaki tytuł chodzi, ale zapewne dostaniemy materiał CGI. Produkcja ruszy w tym miesiącu i zostanie dostarczona na początku 2021 roku.

Marcin Jeżewski - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Ubisoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy