Torment: Tides of Numenera z okrojoną zawartością

​Okazuje się, że wbrew wcześniejszym zapewnieniom, w Torment: Tides of Numenera nie pojawią się wszystkie obiecane przez twórców elementy. Autorzy ujawnili, że musieli dokonać pewnych cięć.

Kiedy jakiś czas temu do internetu wyciekła lista osiągnięć i pliki z wersji beta, gracze zauważyli, że brakuje niektórych rzeczy, które miały trafić do produkcji. Po pytaniach fanów, odpowiedzialni za projekt developerzy potwierdzili, że wprowadzono parę istotnych zmian.

Reklama

Eric Shwarz, producent w studiu inXile Entertainment, na oficjalnym forum gry przyznał, że usunięto dwóch towarzyszy - żyjącą "galaretę" Toya oraz niejakiego Riastrada. Obie postacie miały zostać zaimplementowane po przekroczeniu dodatkowego progu finansowego - w wysokości 2 milionów dolarów - podczas zbiórki na Kickstarterze.

Twórcy tłumaczą, że powodem wycięciem kompanów były problemy z ich dopracowaniem. Developerzy podkreślają, że nie chcieli, aby niektórzy bohaterowie posiadali płytką historią, czy też sprawiali wrażenie niedokończonych lub niemalże wciśniętych na siłę.

To jednak nie wszystko - zmiany dotknęły też dwóch lokacji - Oasis i Bloom. Pierwsza oryginalnie miała być większym miastem, ale ostatecznie obszar przekształcono w niewielką wioskę. Natomiast druga początkowo miała być mniejszą osadą, którą przeobrażono w dużych rozmiarów metropolię.

Twórcy zrezygnowali również z tradycyjnego systemu craftingu. Schwarz wyjaśnia, że nie pasował on po prostu do reszty gry - obiekty, które miały służyć, jako surowce do tworzenia przedmiotów, przeznaczono do ulepszania artefaktów i pancerzy towarzyszy.

Zawiedzeni mogą być gracze z Włoch, ponieważ innym wyciętym przez studio inXile Entertainment elementem jest włoska wersja językowa. Autorzy tłumaczą, że stworzenie odpowiedniej lokalizacji kosztowałoby "setki tysięcy dolarów", a biorąc pod uwagę prognozowaną sprzedaż w Italii, podobna inwestycja byłaby nieopłacalna.

Co ciekawe, developerzy postanowili również, że specjalny kodeks gromadzący odkryte podczas zabawy informacje na temat uniwersum produkcji zostanie wydany jako osobna aplikacja. Szczegółów jednak na razie nie podano.

Torment: Tides of Numenera ukaże się 28 lutego na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Poniżej można obejrzeć najnowszy, opublikowany przez Techland - rodzimego dystrybutora tytułu - materiał, w którym przedstawiono kulisy powstawania polskiej wersji językowej (z udziałem Piotra Fronczewskiego):

Dowiedz się więcej na temat: Torment: Tides of Numenera

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje