Torment: Tides of Numenera się spóźni

Tego się można było chyba spodziewać. Zajmujące się obecnie Wasteland 2 studio inXile Entertainment poinformowało, że prace nad drugim projektem zespołu - Torment: Tides of Numenera - się przedłużą, a to oznacza, że gra pojawi się później.

Pierwotnie Torment: Tides of Numenera miało pojawić się w ciągu pierwszych sześciu miesięcy przyszłego roku. Teraz jednak developerzy oświadczyli, że gra znacząco się spóźni i ukaże się dopiero w czwartym kwartale 2015.

Powodem jest... sukces Wasteland 2 - drugiego projektu studia - w ramach wczesnego dostępu na Steamie. Dzięki zebranym od graczy opiniom, twórcy mogli spędzić więcej czasu na szlifowaniu swojej gry.

Tym samym oddalono moment oddelegowania głównego zespołu do kluczowych prac nad Torment: Tides of Numenera i w związku z tym ekipa odpowiedzialna za tytuł mogła przedłużyć proces fazy preprodukcji. A to wiąże się niestety z opóźnieniem debiutu.

Dowiedz się więcej na temat: Torment: Tides of Numenera
Najlepsze tematy

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje