The Dust wchodzi na NewConnect

​The Dust - studio deweloperskie, dostarczające rozwiązań w obszarze advergamingu oraz producent gier mobilnych, już w najbliższy poniedziałek, 16 kwietnia zadebiutuje na NewConnect. Wrocławska spółka gamingowa wyróżnia się nie tylko strukturą przychodów, ale również dużą dynamiką wzrostu wyników finansowych w ujęciu rocznym.

Zespół developerów z The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: produkcji reklamowych na zlecenie (tzw. advergaming) oraz własnych, dostępnych w modelu F2P (free-to-play). Spółka rozwija swoje kompetencje w obszarze nowych technologii, w ostatnim czasie zwiększyła zatrudnienie i wzmacnia swoją pozycję na rynku. Realizacje studia zdobyły też wyróżnienia w prestiżowych konkursach jak: Golden Arrow, Mobile Trends Awards czy Kreatura.

W 2017 r. w ujęciu r/r, spółka odnotowała wzrost przychodów netto ze sprzedaży o 113%, jej zysk operacyjny wyniósł 240 tys. zł, a EBITDA 255 tys. zł. Zysk netto liczył 231 tys. złotych, a wartość sumy bilansowej wzrosła o 262%. The Dust dobre wyniki tłumaczy rosnącym zainteresowaniem rynkiem nowych technologii, w tym VR (virtual reality) i AR (augmented reality).

Reklama

Debiut The Dust na NewConnect odbędzie się 16 kwietnia br. Decyzją Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. będzie to pierwszy dzień notowania 735 000 akcji serii B i 145 000 akcji serii C tej spółki. Akcje będą notowane pod nazwą skróconą "THEDUST" i oznaczeniem "THD". To także ważna data dla Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, bowiem w tym samym dniu - 16 kwietnia 1991 roku odbyła się pierwsza, historyczna sesja notowań, podczas której zadebiutowało 5 spółek.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy