The Ascent ma osiągnąć zupełnie nowy poziom grafiki na next-genach

​Wciąż czekamy, aż konsole nowej generacji pokażą pełnię możliwości, jeśli idzie o grafikę. The Ascent pewnie nie wykorzysta ich potencjału w stu procentach, ale autorzy zapewniają, że wyniesie jakość oprawy wizualnej na nowy poziom.

The Ascent to izometryczna (!) strzelanka z elementami RPG, osadzona w klimatach cyberpunku, przywodzących na myśl m.in. "Łowcę androidów". Odpowiada za nią studio Neon Giant, w skład którego wchodzą byli współtwórcy takich tytułów, jak Bulletstorm, Far Cry 3 czy Doom. W grze przeniesiemy się do futurystycznego świata rządzonego przez tytułową korporację, sprawującą całkowitą władzę nad gospodarką, prawem czy obywatelami.

Jednak historia rozpocznie się w momencie, gdy ów chciwy moloch... upada. Sytuacja wówczas staje się jeszcze gorsza, bo dochodzi do wojny pomiędzy mniejszymi firmami oraz bandyckimi ugrupowaniami.

Reklama

Gracz wcieli się w bohatera, który stawi im czoła i spróbuje dotrzeć do prawdy na temat upadku The Ascent Group. Wykorzysta do tego nowoczesne rodzaje broni oraz gadżety. Z czasem będziemy także rozwijać naszą postać.

The Ascent zapowiada się na interesującą propozycję dla wszystkich miłośników cyberunku i futurystycznych historii, ale także dla osób żądnych next-genowej oprawy graficznej. Tor Frick, jeden z pracowników Neon Giant, zapowiada, że gra zaoferuje w tym aspekcie zupełnie nową jakość.

"Skupiliśmy się w dużym stopniu na shaderach i dynamicznym oświetleniu, a także na intensywnych efektach specjalnych oraz na fizyce. To wszystko ma sprawić, że świat będzie szczegółówy, jak również dynamiczny. Wysadzanie w powietrze wszystkiego wokół ma wyglądać dobrze, brzmieć dobrze i być przyjemne w dotyku. Szybkie tempo rozgrywki najlepiej sprawdzi się przy wysokiej liczbie klatek na sekundę i w wysokiej rozdzielczości. Na Xboksach Series X mogliśmy osiągnąć jedno i drugie jednocześnie. Praca z silnikiem Unreal Engine 4 pozwoliła nam osiągnąć zupełnie nowy poziom w next-genowych wersjach" - zapowiada Frick.

The Ascent ukaże się 29 lipca, w wersjach na pecety, Xboksy One oraz Xboksy Series X|S. Oczywiście na next-genową jakość oprawy graficznej mogą liczyć wyłącznie posiadacze Xboksów Series X oraz bardzo mocnych komputerów. W oficjalnej, zalecanej konfiguracji sprzętowej znalazł się procesor Intel Core i7 oraz karta graficzna minimum taka, jak GeForce RTX 2070 z 8 GB pamięci RAM.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy