Techland wznawia współpracę z Koch Media

Wieloletni partnerzy Techland i Koch Media informują o nawiązaniu współpracy przy dystrybucji nadchodzącej gry akcji z otwartym światem i elementami RPG - Dying Light 2 - na terenie Europy i Australii.

Koch Media skupi się na sprzedaży detalicznej na wybranych terytoriach. Dodatkowo lokalne oddziały firmy wesprą Techland działaniami z zakresu PR-u i marketingu. Warto wspomnieć, że Koch Media zajmował się dystrybucją pierwszej odsłony Dying Light w Europie.


Dying Light 2 przedstawia jedyną w swoim rodzaju postapokaliptyczną wizję Nowych Wieków Ciemnych. To ponura i bezlitosna rzeczywistość, w której zagrożeniem są nie tylko zarażeni, lecz także ludzie, którzy cofnęli się mentalnie do średniowiecza. W tym umierającym świecie tylko przytomność umysłu, nieprzeciętne umiejętności parkourowe i biegłość w walce pozwolą Ci przetrwać do świtu. Będziesz musiał podejmować trudne decyzje i zobaczysz na własne oczy ich wielowymiarowy wpływ na Miasto, którego los spoczywa w Twoich rękach.Dying Light 2 będzie prezentowany podczas tegorocznej edycji targów Gamescom na stoisku Koch Media.

Reklama

Dying Light 2, napędzany przez C-Engine, autorski silnik nowej generacji firmy Techland, zostanie wydany na PlayStation 4, platformy z rodziny Xbox One, w tym Xbox One X, oraz na PC

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Dying Light 2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy