Tails of Iron sprzedało się w liczbie ponad 28 tys. kopii w dwa dni od premiery

​W ciągu dwóch dni od premiery gracze kupili ponad 28 tys. sztuk gry Tails of Iron. Szacunkowe przychody ze sprzedaży gry wynoszą 1,2 mln zł.

Łączna odnotowana sprzedaż gry Tails of Iron od momentu jej premiery (17 września) do 19 września 2021, wyniosła 28 072 sztuk, co oznacza średni wzrost o 39 proc. w porównaniu do sprzedaży poprzedniego tytułu wydanego przez United Label - Eldest Souls. Zarząd spółki szacuje, że w omawianym okresie przychody ze sprzedaży Tails of Iron wyniosły 1,2 mln zł.

Dominującą platformą sprzedażową dla Tails of Iron jest PC. W omawianym okresie w sklepie Steam oraz innych platformach sprzedano 14 898 kopii gry (wzrost o 6 proc. w porównaniu do sprzedaży Eldest Souls). W przypadku konsol sprzedaż wyniosła 13 174 sztuk, co oznacza wzrost o 214 proc. w porównaniu do sprzedaży Eldest Souls.

Reklama

"Zarząd United Label jest bardzo zadowolony z wyników sprzedaży Tails of Iron, zwłaszcza w przy-padku konsol, gdzie średnia cena za sztukę jest wyższa niż na PC" - mówi Darren Newnham, prezes United Label.

W ocenie prezesa gra Tails of Iron będzie miała istotny wpływ na wyniki spółki co najmniej do końca 2023 roku. Tails of Iron, to projekt o największym budżecie produkcyjnym w portfolio United Label. To narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii. Opowiada historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu Iron Frog.

Gracze, przemierzając ręcznie rysowane krainy, mogą liczyć na oryginalne doznania graficzne, a wszystko to odbywa się w akompaniamencie narracji głosu ikony świata gier, Douga Cockle’a (Geralta z Rivii z serii Wiedźmin w wersji angielskiej).

INTERIA/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama