T-Mobile Warsaw Games Week 2017 zapowiedziane

​T‑Mobile ponownie obejmuje patronatem tytularnym jedno z najważniejszych wydarzeń dla miłośników gier komputerowych i e-sportu - Warsaw Games Week. Wielkie Święto Graczy w tym roku odbędzie się w dniach 13-15 października w warszawskim EXPO XXI.

12 000 metrów kwadratowych atrakcji, a na nich stoiska wystawowe największych producentów gier i akcesoriów, turnieje e-sportowe rozgrywane zarówno na pecetach, jak i na konsolach, a oprócz tego stanowiska do gier dla gości, obecność czołowych polskich zawodników e-sportowych oraz gwiazd społeczności graczy - to wszystko i nawet więcej czeka na odwiedzających T‑Mobile Warsaw Games Week 2017.

Reklama

T‑Mobile po raz kolejny obejmuje patronatem imprezę, która co roku gromadzi ponad 20 tysięcy miłośników gier komputerowych i najważniejszych firm branży gamingowej. To kolejna, obok współpracy z ESL Polska (T-Mobile jest również partnerem głównym tegorocznych ESL Mistrzostw Polski), aktywność Operatora w obszarze e-sportu i gamingu. T‑Mobile konsekwentnie angażuje się w obszary związane z cyfrowym stylem życia a szczególnie chętnie partycypuje w wydarzeniach opartych o pasję i emocje. Zwłaszcza, że czasy, gdy graczy komputerowych byli postrzegani stereotypowo, mamy już dawno za sobą. Na całym świecie e-sport święci triumf, a rozgrywki w takie gry jak CS:GO, LoL czy StarCraft II dostarczają podobnych wrażeń jak największe widowiska sportowe.

T‑Mobile, jako sponsor tytularny, zadbał o swobodny dostęp do Internetu i dla wystawców i dla zwiedzających. W strefie Operatora zwiedzający będą mogli wypróbować gamingowy sprzęt, który znajduje się w ofercie firmy ale odpocząć chwilę w strefie chillout i podładować akumulator smartfonu.

Podczas wydarzenia, które odbędzie się 13-15 października w warszawskim EXPO XXI, fani gier komputerowych będą mogli przetestować przedpremierowo najnowsze gry kategorii AAA czy spróbować zupełnie nowych doznań dzięki technologii VR. W turniejach e-sportowych zobaczymy profesjonalnych polskich zawodników, jak również znanych youtuberów i cosplayerów. Obok T‑Mobile, wśród partnerów wydarzenia znajdują się także najwięksi producenci z branży gier, czyli Microsoft, Sony Interactive Entertainment Polska, Ubisoft i Cenega.

materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje